Tyckte jag kände igen det, men mäktigt anläggning och ganska osynlig om jag får sägaMorgan skrev:Japp, jobbar med att installera solceller!
50st svarta 260watt LG monokristallina paneler totalt 13kw!

Moderator: Redaktion
Tyckte jag kände igen det, men mäktigt anläggning och ganska osynlig om jag får sägaMorgan skrev:Japp, jobbar med att installera solceller!
50st svarta 260watt LG monokristallina paneler totalt 13kw!
Fjädrar eller luftMorgan skrev:Ja det stämmer, lite mer fram än bak!
Jo, det var ju dessa som var tänkt att sitta på...men det funkade inte riktigt, som sagt skrap i innerskärmar fram.e5m1r skrev:http://www.blocket.se/goteborg/Demo_kor ... ?ca=11&w=3
Hybris sugen ?
Vissa 22" på Model S tycker jag ser fina ut på bild men anser att de inte är praktiska. Tycker inte att Model X blev bra med 24" men anser att 22" ser mycket bättre ut än 20". Även här är det dock 20" som är det mer förnuftiga och praktiska valet. 19" är vad jag kommer ha till vinterhjulen.MartinE skrev:Med uppenbar risk att få på käften: Är det bara jag som tycker att de här 22-tumsfälgarna blir lite för mycket och snarare sänker bilens utseende än höjer det?![]()
Jag gillar Teslas stora originalfälgar, men tycker att de här 22-tummarna ger bilen ett lätt vulgärt utseende!
skulle vilja påstå att det äe väldigt "smaken är som baken", en del hatar aftermarket och en del gillar det, det finns olika typer som passar olika männskor. Jag minns t.o.m en tråd (om det var här eller på elbilforum kommer jag inte ihåg) där en person hellre avstod från orginal Tesla 21" (även om han tyckte det var snyggt) om det inte gick att ändra bilden i displayen. För min del har jag hellre snygga fälgar än en display som är korrekt. Och jag har hellre fälgar som jag gillar oberoende av orginal eller inte. Skit samma vad andra tycker, det viktiga på ens egen bil är att man själv gillar det. There will always be believers and hatersMartinE skrev:Med uppenbar risk att få på käften: Är det bara jag som tycker att de här 22-tumsfälgarna blir lite för mycket och snarare sänker bilens utseende än höjer det?![]()
Jag gillar Teslas stora originalfälgar, men tycker att de här 22-tummarna ger bilen ett lätt vulgärt utseende!
Tillägg: Jag syftar alltså inte på Svenssons inlägg ovan, utan på tredjepartsalternativen!
Visst är det så! Nu var det utseendet i sig som jag reagerade på, inte att de inte var original, men det finns givetvis ett samband här!HelectriC skrev:skulle vilja påstå att det äe väldigt "smaken är som baken", en del hatar aftermarket och en del gillar det, det finns olika typer som passar olika männskor. Jag minns t.o.m en tråd (om det var här eller på elbilforum kommer jag inte ihåg) där en person hellre avstod från orginal Tesla 21" (även om han tyckte det var snyggt) om det inte gick att ändra bilden i displayen. För min del har jag hellre snygga fälgar än en display som är korrekt. Och jag har hellre fälgar som jag gillar oberoende av orginal eller inte. Skit samma vad andra tycker, det viktiga på ens egen bil är att man själv gillar det. There will always be believers and hatersMartinE skrev:Med uppenbar risk att få på käften: Är det bara jag som tycker att de här 22-tumsfälgarna blir lite för mycket och snarare sänker bilens utseende än höjer det?![]()
Tillägg: Jag syftar alltså inte på Svenssons inlägg ovan, utan på tredjepartsalternativen!
apropå fråga i annan trådcjosts skrev:Jo, det var ju dessa som var tänkt att sitta på...men det funkade inte riktigt, som sagt skrap i innerskärmar fram.
Satt fint bak dock. (295:or)
Verkar som att det är lite, lite tightare på d-modellen i hjulhusen fram.
Men tackar för trevlig service på Gummigubben och av Johan & Co.