Se där, en blå Model S utanför mitt garage. Men det räknas ju inte att spotta sin egen bil, kanske du tänker. Men det är just det som är grejen, det är inte min bil på bilden! Vad är oddsen för detta?
Min sambo tog bilden innan jag kommit hem. Tyvärr hann den försvinna innan jag kom hem, så det blev ingen bild med två blåa Teslor.
Att brevbärarna har bytt till Tesla...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
igår vid 13-tiden fick jag för ovanlighetens skull spotta en TESLA lite norr om Bollnäs, vilket är typ andra ggn hittills här på hemmaplan
En mörkgrå tror jag det var, den var på väg söderut...
igår vid 13-tiden fick jag för ovanlighetens skull spotta en TESLA lite norr om Bollnäs, vilket är typ andra ggn hittills här på hemmaplan
hoppas inte den träffade någon när du spottade den, kan bli trafikolycka av det. Hör till ovanligheterna att jag spottar Teslor, brukar bli mest loskor
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Hamnade bakom denna en längre sträcka vid lunch. I diarrémetallic no less! Det slog mig att den färgen gör sig väldigt mycket bättre i solljus. Alla färger blir snyggare i sol men skillnaden mellan sol och mulet är större för just den färgen. Särskilt om den är ren (vilket denna inte var!).
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Hamnade bakom denna en längre sträcka vid lunch. I diarrémetallic no less! Det slog mig att den färgen gör sig väldigt mycket bättre i solljus. Alla färger blir snyggare i sol men skillnaden mellan sol och mulet är större för just den färgen. Särskilt om den är ren (vilket denna inte var!).
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Fick höra eller försöka höra en Tesla köra ut ur ett p-garage inne i stan igår. Inte ofta man ser dom köra förbi en när man är ute och går. Nästan overkligt tyst för en så stor bil
hoppas inte den träffade någon när du spottade den, kan bli trafikolycka av det. Hör till ovanligheterna att jag spottar Teslor, brukar bli mest loskor
De mesta blir sekundärt efter att foben är i fickan
Det här stället undantaget....
Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket