(State of the art datagrafik från 1986!)
Fast oftast blir det tekniknyheter som basuneras ut till omgivningarna, Tesla Daily, Bilar Med Sladd, eller Lex Fridman Podcast.
Så tråkig är jag

Moderator: Redaktion
Lustans lakejer är ju en bra klassiker ju
Det hade jag inte tänkt på innan, men det ligger ju något i det faktiskt! Die Antwoord har gjort en hel del bra låtar, men dom verkar tyvärr i princip ha lagt ned verksamheten nu.
Det finns som sagt mer att hämta där, och dom är nästan ännu mer ”freaky ” live
Tycker detta är deras bästa:
Här är en låt som passar bra in på TeslaägareNafets skrev: ↑05 mar 2023 12:46Queen med låten ”I’m in love with my car”?mati skrev: ↑05 mar 2023 12:04Queen fungerar otroligt bra i bilen tycker jag. Nackdelen är att man kan få svårt att hålla hastigheten.Vindens skrev: ↑05 mar 2023 09:30Jag som trodde folk stirrade på bilen. Då vet jag att det är ens musiksmak som folk hör och därför stirrar med konstiga blickar![]()
![]()
Spelar oftast Depeche Mode, Queen och Metallica när volymen skruvas upp.
När sonen blir rastlös blir det Britney Spears och Backstreet boys. DET ÄR PINSAMT!![]()
![]()
Slutade lyssna för cirka 11 år sen.
Den funkar rätt bra på dansgolvet ocksåElverkibakluckan skrev: ↑07 mar 2023 09:33Jag brukar köra Samsara med Tunevaag / Raaban för att testa om det är något "drag" i ljudsystem.
Från typ 1.08 brakar det loss:
Det har väl hänt att man fått lite blickar när bilplåten agerat yttre högtalare...![]()