Svarta blanka skärmar

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Gimbo
Teslaägare

Svarta blanka skärmar

Inlägg av Gimbo »

Hej,

Från ingenstans efter att jag parkerat bilen och allt fungerar som det skall så är nu bägge skärmarna på min model s helt svarta. Jag har försökt med omstart via bromspedalen och båda skrollers utan att de vaknar till liv, jag kan starta och köra bilen via appen men bägge skärmarna är bäcksvarta, någon som haft liknande problem? Hittar absolut ingenting på nätet om just båda skärmarna som lägger av?
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Referralkod: ts.la/michael4548

Re: Svarta blanka skärmar

Inlägg av Tars »

Gimbo skrev:
Hej,

Från ingenstans efter att jag parkerat bilen och allt fungerar som det skall så är nu bägge skärmarna på min model s helt svarta. Jag har försökt med omstart via bromspedalen och båda skrollers utan att de vaknar till liv, jag kan starta och köra bilen via appen men bägge skärmarna är bäcksvarta, någon som haft liknande problem? Hittar absolut ingenting på nätet om just båda skärmarna som lägger av?
Säkring?
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning :mrgreen:
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael72656

Inlägg av mikebike »

Gimbo skrev: 01 jan 2023 03:14
Hej,

Hur svart är en bäck? Kålsvart kanske? :D
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
Gimbo
Teslaägare

Inlägg av Gimbo »

Vart sitter säkringen? Googlade lite och verkar vara under framhuven men hur vet man det är en säkring som är paj?
Det är en model s 2018 jag har
Dafro
elbilist

Inlägg av Dafro »

Fast säkringar brukar gå av en anledning men alltid bra att kontrollera.
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Användarvisningsbild
Gimbo
Teslaägare

Inlägg av Gimbo »

Ingen annan som upplevt detta problem? Hur löste ni det? Pallar inte med sc känns som att de inte är blyga med faktureringen
Skriv svar