Emojis på forumet
Moderator: Redaktion
Emojis på forumet
Trots att jag har hängt här en del så har jag inte koll på hur man skriver emojis. Det finns "Smilies" i editorn men jag har sett att andra som saknas där också används. Tänkte att man kunde lära sig hur genom att citera ett sådant inlägg men då står det bara t.ex [ emoji23 ] när man förhandsgranskar (funkar att posta).
Tibor, när du ändå pillar med ny version, kanske uppdatera editorn så att det man kan göra i den syns?
Tibor, när du ändå pillar med ny version, kanske uppdatera editorn så att det man kan göra i den syns?
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: Emojis på forumet
Emojis verkar ju funka nu 

Det är bara att skriva emojis med mobiltangentbordet, eller högerklicka och välja Emoji på PC. Hur försöker du skriva emoji?
Det är bara att skriva emojis med mobiltangentbordet, eller högerklicka och välja Emoji på PC. Hur försöker du skriva emoji?
MSP ’23 Ultra Red/black 21” Arachnid
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
- LarsaR
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/larsa68805
Ni ungdomar ni kan ni 

Model S Raven 2020 Blå/Svart SÅLD 221230
Model S PLAID 2023 Röd/Svart, FSD, Hämtad 221230!
Model S PLAID 2023 Röd/Svart, FSD, Hämtad 221230!
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Ja, det är väl det då. Jag skriver dom inte för jag har inga sådana knappar på datorn. Tänkte att kanske dom smileys som finns som knappar på forumet att klicka på kunde kompletteras med fler?TiborBlomhall skrev: ↑24 dec 2022 12:31Emojis verkar ju funka nu
Model S P85DL+
Det beror på vilket OS du har på datorn.mans71 skrev: ↑24 dec 2022 20:53Ja, det är väl det då. Jag skriver dom inte för jag har inga sådana knappar på datorn.TiborBlomhall skrev: ↑24 dec 2022 12:31Emojis verkar ju funka nu
Har du Windows på datorn så kan du trycka [Windowsknappen] + [.]
Har du en Mac-dator så kan du trycka [Control] + [Command] + [Mellanslag]

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
martinot skrev: ↑25 dec 2022 19:20Det beror på vilket OS du har på datorn.mans71 skrev: ↑24 dec 2022 20:53Ja, det är väl det då. Jag skriver dom inte för jag har inga sådana knappar på datorn.TiborBlomhall skrev: ↑24 dec 2022 12:31Emojis verkar ju funka nu
Har du Windows på datorn så kan du trycka [Windowsknappen] + [.]
Tack. Kände inte alls till detta. Men i Win10 LTSC så poppade upp en emoji-flik vid klockan.
Ja jisses vilken grej! Jättebra! Men varför finns då ”Smileys”?
Model S P85DL+