Nån mer som har märkt att LTE inte verkar funka så bra ?
Kan inte köra spotify alls i bilen DAB radion verkar inte heller funka går mest på vanliga FM bandet , det har krånglat typ dom senaste 2 dagarna efter jag laddade ner senaste uppdateringen , har provat att starta om systemet i bilen men verkar inte göra nån skillnad på det.
Kunde inte se nån tråd här så vet inte om det är bara jag som verkar ha problem med det eller inte i värsta fall får jag prova ringa tesla om det inte blir bättre näst kommande dagar.
LTE i min M3 funkar ej
Moderator: Redaktion
Re: LTE i min M3 funkar ej
Verkar hända lite då och då. Testa en omstart och om det inte löser problemet och det kvarstår efter någon dag - dra ett serviceärende till Tesla.
M3LR -21
SAAB 9-5 BioPower -09
SAAB 9-3 TurboX
Om inte omstart funkar, funkar det om du delar ut hotspot (wi-fi) ?
TM3P-21/Q3 MIC. Solid black.
MB CLS AMG
MB CLS AMG
Det funkade igår när jag åkte till jobbet så omstart av datorn verkade hjälpa även om jag inte trodde det först , inte ofta jag fått detta problem men verkar funka för nu i all fall.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jag hade det på min ena model S häromdagen och omstart funkade, kan knappt minnas när
detta fel uppstod senast heller… Första tanken var att såklart att det ska gå sönder något typ
ett par månader efter att garantin gått ut
detta fel uppstod senast heller… Första tanken var att såklart att det ska gå sönder något typ
ett par månader efter att garantin gått ut

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19