Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23 MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21 S100D Obsidian Black, levererad i okt-18 S90D Pärlvit, levererad i dec-15
Nu har jag tre gånger de senaste veckorna sett en Tesla på lokalgatorna i Bromsten, Spånga. Alla gånger i mörker så exakt färg är svårt att avgöra, men mörk i alla fall. Kanske någon som är aktiv här och dit jag skulle kunna ta hustrun för lite WAF-bearbetning?
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Såg, typ 60+ Teslor vid Superchargern i Amsterdam för någon dag sedan. Och en Katt (Jaguar) som nästlat sig in bland hermelinerna ... Och kom i slang med en svensk bosatt i Holland vid SuC som laddade sin (holländska) Tesla P85.
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Jag fick inte se så mycket av den då det var andra bilar emellan, men nog tror jag den var metallic. Glänste fint i solen.
Kan varit Tibor som då körde en alternativ blå och den var tvättad i torsdags vet jag.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Samma här min är ju också grå original så det är väl bara skylla på att folien blir lite genomskinlig när det är dåligt väder
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Det där är väl en enfas 16A stolpe så det blir nog en lång lunch för ägaren... Eller så vill han/hon bara visa att det finns elbilar!
Lite så resonerar jag om det finns flera platser kvar. Bra att visa att det finns efterfrågan. Jag tar helst inte sista platsen om jag inte behöver. Och jag har telefonnumret i laddluckan om det skulle fyllas upp och någon som kommer skulle vara desperat.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Är det någon här som kör en vit Model S med panoramatak från Göteborg (shållet) till Borås och tillbaka varje dag? Möter den ungefär varannan dag på väg till jobbet och har även sett den på tillbakavägen.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15