Ny sån här. Skittråkig men gör sitt jobb bättre än föregångaren… och optimus
Haha, det var den jag tänkte köpa men sprang på ett demoex av Ecovac som verkar var likvärdig i tester men jag måste ta bort skurenheterna när jag ska städa mattor men grymt vad golven blev rena.
Haha, det var den jag tänkte köpa men sprang på ett demoex av Ecovac som verkar var likvärdig i tester men jag måste ta bort skurenheterna när jag ska städa mattor men grymt vad golven blev rena.
Nöjd med din?
Ja den verkar funka bra hittils. Sköter allt själv. Denna kommer åt under soffan också. Det gjorde inte den förra så det är största skillnaden.
Nöjd med din?
Ja den verkar funka bra hittils. Sköter allt själv. Höjer moppen på mattor som sagt. Denna kommer åt under soffan också. Det gjorde inte den förra så det är största skillnaden.
Ja den verkar funka bra hittils. Sköter allt själv. Denna kommer åt under soffan också. Det gjorde inte den förra så det är största skillnaden.
Har en Roborock S6, fantastisk uppfinning. Den går varje natt på nedervåningen där vi har kök, hall och vardagsrum.
Men tyvärr går den inte under sockeln på ett modernt kök med låg dylik, vilken besvikelse när jag upptäckte det! Går ju inte att tänka på allt. Men utöver det är den grym, älskar att alltid kunna gå barfota utan att få smulor under fötterna.
Har en Roborock S6, fantastisk uppfinning. Den går varje natt på nedervåningen där vi har kök, hall och vardagsrum.
Men tyvärr går den inte under sockeln på ett modernt kök med låg dylik, vilken besvikelse när jag upptäckte det! Går ju inte att tänka på allt. Men utöver det är den grym, älskar att alltid kunna gå barfota utan att få smulor under fötterna.
Märkte det med sockeln också, felar på knapp cm för mig och det samma med badrummet där skåpen hänger lite lågt. Men som du säger grymt skönt, körde skurning av hela nedervåningen i helgen men tyvärr klara den inte hela våningen på en laddning så blev ganska utdraget när den skulle ladda flera timmar.
Märkte det med sockeln också, felar på knapp cm för mig och det samma med badrummet där skåpen hänger lite lågt. Men som du säger grymt skönt, körde skurning av hela nedervåningen i helgen men tyvärr klara den inte hela våningen på en laddning så blev ganska utdraget när den skulle ladda flera timmar.
Kollade du inte upp wltp på den??
Kinesisk, generösare körcykel
Model S Raven 2020 Blå/Svart SÅLD 221230
Model S PLAID 2023 Röd/Svart, FSD, Hämtad 221230!
Kollade du inte upp wltp på den??
Kinesisk, generösare körcykel
Tänkte inte på det.
Körde skurning åt båda riktningar och kraftfullt sug, får pröva att justera ner lite…
En lågprofils garagedomkraft.
Den gamla vanliga garagedomkraften som jag alltid använt till mina tidigare bilar inkl. min Model S utan luftfjädring, går inte in under en Model Y P.
Sjukt att en ”SUV” ska behöva en lågprofils domkraft.
För övrigt ogillar jag att köpa prylar för köpandets skull. Slit och släng mentaliteten är sjuk.
Tyst nu... Jag använde en bräda för att få upp min MYP såpass högt att jag fick under domkraften från -98.
Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
En lågprofils garagedomkraft.
Den gamla vanliga garagedomkraften som jag alltid använt till mina tidigare bilar inkl. min Model S utan luftfjädring, går inte in under en Model Y P.
Sjukt att en ”SUV” ska behöva en lågprofils domkraft.
För övrigt ogillar jag att köpa prylar för köpandets skull. Slit och släng mentaliteten är sjuk.
Tyst nu... Jag använde en bräda för att få upp min MYP såpass högt att jag fick under domkraften från -98.
Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...Jag behöver inte en lågprofilsdomkraft...
En gammal kollega till mig hade ett roligt talesätt att man måste köpa en ny pryl i månaden för att vara lycklig (mest för att han var prylnörd )
Jag har anamma det lite halvt och är sugen på att köpa nästa grej, men vet inte riktigt vad än
Vad är det senaste du köpte i prylväg?
Har vi jobbat ihop?
”Flest prylar när man dör vinner”
Fast egentligen har jag blivit lite tvärtom med åren (”man blir inte rik genom att slösa”) och undviker
att köpa prylar om det inte är nödvändigt, men för cyklingen tex så köper jag prylar för den
motivationshöjande faktorn mest
Senast köpte jag en mtb för drygt 60 papp tex… skulle nog funkat väldigt bra med en för halva det
priset också… men blir det något motionslopp så vill jag ha något riktigt bra såklart…
Haha! Det hade varit skoj!
MTB tänkte jag köpa till sommaren är sjukt peppad på att börja köra i skogen!
Bytte upp mig till ett par Airpods Pro 2, grymt nöjd med den.
På temat cykel så byggde jag upp en MTB på ett Specialized Epic Sworks ramkit nu under hösten. Den blev riktigt trevligt baserat på de turer jag hunnit med så här långt.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Bytte upp mig till ett par Airpods Pro 2, grymt nöjd med den.
På temat cykel så byggde jag upp en MTB på ett Specialized Epic Sworks ramkit nu under hösten. Den blev riktigt trevligt baserat på de turer jag hunnit med så här långt.
ALLT som det står Sworks på är bra! jag har tex två hjälmar av Sworks Evade, en för sommaren
och en lite större för höst till vår-cykling
Du får gärna lägga upp en bild på den och jag gissar att den väger neråt 10kg då?
Ytterligare en robotdammsugare här. Funderat på det länge, men tyckte det var en onödig pryl. Vi hade ju ändå en dammsugare, som vi dessutom använde alldeles för sällan Till slut gick nån plastmojäng sönder och då gick jag och köpte en. Har inte ångrat det en sekund! Så inibängens skönt att ha det rent på golven utan att behöva baxa fram snabeldraken och moppen.
Model S P85+ med AP Model 3 Long Range 2021 med FSD
Model S Standard Range Raven