Jag är på jakt efter en dragkrok. Företaget Torklift verkar ha bra dragbalk men verkar ej leverera till Sverige.
Jag behöver krok för att få ner båten till våren. Nuvarande bil o dragbalk fungerade utmärkt. Skylt och ev 2"x2"-kulhållare kan återanvändas om jag skaffar en Tesla...
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Hjulen är nedåt i min iphone i varje fall. Har ni drabbats av senaste IE?
Vågar du sätta en dragkrok på en model S då försäkringarna kan bli ogiltiga i många fall?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Upp o ner på min Mac
Upp o ner i Tapatalk på iPhone 6
Rätt vänd i Safari på iPhone 6
Märkligt...
Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23 MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21 S100D Obsidian Black, levererad i okt-18 S90D Pärlvit, levererad i dec-15
Bilden är tagen med en felvänd IPhone 6 Plus men metadata i bilden talar om hur den ska visas. En del webbläsare och bildprogram kommer att vända den rätt, andra inte.
Iphone.png
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Lite mer info om problemet i artikel nedan. Antagligen har fotot tagits genom att trycka på volym-uppknappen på IPhone och att man haft denna knapp uppåt. IPhone tolkar dock att kameran är upp och ned om volymknapparna är uppåt samt att bilden inte roteras för att spara några millisekunder utan metadata om att bilden är upp och ned skrivs istället in i EXIF.
Ha, den frågan får du aldrig svar på, inte på detta forumet med en felvänd bild!
/Sony Z3 Dual
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Fritt översatt "ej som dragkrok, endast för fäste av cykelhållare". Ej rekommenderat att bogsera båtar med alltså (särskilt upp och ner, det går ännu tyngre då ).
Model S 85 2014, Model S 90D 2016, Model 3 LR 2019
Skoda Enyaq 85x 2025