Jag använder min bil för att åka mellan A och B (Alingsås och Stockholm nästan alltid). AP gjorde att den resan blev fantastisk. Några andra saker jag gillar med mina Teslor är ljudanläggningen, den vita inredningen och att den är snabb så det faktiskt är kul att köra den även korta små sträckor hemma i Stockholm. Där är min grund för värden i en bil. Fattar att det är olika för alla, men vilket MÄRKE har jag aldrig nånsin brytt mig om.HelectriC skrev:En Merca är en Merca, man ska vara väldigt inbiten Teslait för att inte se skillnaden i komfort mellan Tesla och Merca. Den vanlige mercaföraren bryr sig nog inte lika mycket om acceleration som många Teslaförare antagligen gör.Remuz skrev:Som så många sa när Tesla såldes utan AP. 730k för en bil utan aktivt förarstöd kändes dyrt. 160k i paketkonstnader för att få en hyfsad bil och sedan 12k för ett drag. 900k slutar det på, för en tyst men långsam bil. Kanske kan vara värt
Lättaste bilen att ha att göra med, Kia Venga 2011.
Mest problemfria bilen, Toyota Verso 2014.
Hatbilen nummer 1, X90D.
Bästa bilen jag haft, 3P som jag har nu.
Skulle som sagt lätt byta till en EQE om den var tyst, lite snabbare i förhållande till pris samt har en AP värd att åka E4 med.