Det är nog närmare för mig till MoS än till Täby, men jag har hört att man inte får plats att parkera vid MoS.chpaulin skrev:Varning för vassa armbågar på mos den 31:a

Moderator: Redaktion
Det är nog närmare för mig till MoS än till Täby, men jag har hört att man inte får plats att parkera vid MoS.chpaulin skrev:Varning för vassa armbågar på mos den 31:a
Jo, men kravet är att man måste ha minst två Model S, eller ännu hellre minst två Model XElektrokungen skrev:Borde inte Model S ägare vara prioriterade att boka en Model 3?![]()
Jag kan också tycka att det vore rimligt.Elektrokungen skrev:Borde inte Model S ägare vara prioriterade att boka en Model 3?![]()
Exakt!Svenssons skrev:Det ända man förlorar är räntan på de 10 000:- vilket visst idag är -0,5% så efter 2 år så har man sparat 100:-!Jerker skrev:Men att reservera den är ju inte att beställa. Man har gott om tid på sig att bestämma sig om man vill fullfölja beställningen eller dra tillbaka sin reservation. Som jag ser det har man inget att förlora på att reservera en.
Jag tror nog de vill skapa artiklar i tidningarna med hur många som stått och köat och väntat på att få boka. Lite som när det rapporteras om alla köer vid släpp av ny Apple-telefon (är det så numera? det var så förr i alla fall)pegs skrev:Funderar lite på varför man kan reservera i butik en dag före på nätet.
Dom vill ha långa köer? Det vore något
Ni som bor nära en butik kan väl fixa en kö bara som ploj, om inte annat...danni skrev:Jag tror nog de vill skapa artiklar i tidningarna med hur många som stått och köat och väntat på att få boka. Lite som när det rapporteras om alla köer vid släpp av ny Apple-telefon (är det så numera? det var så förr i alla fall)pegs skrev:Funderar lite på varför man kan reservera i butik en dag före på nätet.
Dom vill ha långa köer? Det vore något
För sent, vi har redan 200 pers signade till vår kö. Muahahahahahaaapegs skrev:PS. Fast inte innan jag har lagt min reservation
Hybris fick ett mail med titeln "Jerker skrev:På vadå?hybris skrev:Order lagd...
I Stockholm ja, sen så i Göteborg och Malmö ocksåSurfaren skrev:För sent, vi har redan 200 pers signade till vår kö. Muahahahahahaaapegs skrev:PS. Fast inte innan jag har lagt min reservation![]()
Att beställa den fullutrustad för att komma före i kön?hybris skrev:Jag vet något Ni inte vet... Har en plan...
HelectriC skrev:Se till att boka in service på bilen till dagen innan, gömma sig i trunk eller frunk (allt efter smak och behag) när bilen blir körd in i verkstaden, smyga sig ut under natten och sätta sig demonstrativt framför en av datorerna när butiken sen öppnar på morgonen
Ha ha ha!!!HelectriC skrev:Se till att boka in service på bilen till dagen innan, gömma sig i trunk eller frunk (allt efter smak och behag) när bilen blir körd in i verkstaden, smyga sig ut under natten och sätta sig demonstrativt framför en av datorerna när butiken sen öppnar på morgonen