Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
"This content isn't available at the moment
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people or changed who can see it, or it's been deleted."
"This content isn't available at the moment
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people or changed who can see it, or it's been deleted."
Ah. Privat grupp på inbjudan ... Nåväl, gruppen heter "Vi som stänger av elen 5min o skapar kaos". Det ska stängas av el på samma sekund för att sänka Sveriges elnät ...
Vi som hatar utvecklingen och inser att man inte kan göra något mer än att betala elräkningen o se glad ut.
Vi måste bli hörda och det är uppror som är enda språk man förstår i Rosenbad. En kort avstängning av elen om vi är många skapar enorma problem och kanske börjar någon lyssna lite mer...
... och...
Hej!
Nu är vi en bit över 100 pers, gäller att alla bjuder in så många vi kan. Ju mer vi blir desto snabbare går det att bli en hotande och kraftfull maktfaktor, även om det skulle vara kul att krascha transformatorer eller ett och annat ställverk eller nåt.
Ha det gott
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Hej!
Nu är vi en bit över 100 pers, gäller att alla bjuder in så många vi kan. Ju mer vi blir desto snabbare går det att bli en hotande och kraftfull maktfaktor, även om det skulle vara kul att krascha transformatorer eller ett och annat ställverk eller nåt.
Ha det gott
Jaha, oj, 100 personer stänger av elen samtidigt. Så många. Det blir bra det. Kommer skapa kaos, garanterat.
...
Not.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Hej!
Ha det gott
Jaha, oj, 100 personer stänger av elen samtidigt. Så många. Det blir bra det. Kommer skapa kaos, garanterat.
...
Not.