Har du startat om datorn i bilen? Reset-knappen med en tandpetare.mati skrev:Jag har idag i ett sista desperat test försökt att få igång ACn via appen medan bilen stod på en solig parkering i stan. Det funkade såklart inte. Men den hade ändrat inställningarna när jag kom tillbaka till bilen. Temperaturen stod plötsligt på 18 grader, som i appen, och tidigare manuellt läge var ändrat till Auto 3. Men ACn startades aldrig.
Nu kom vi hem och då startade ACn helt av sig själv så fort jag kopplade in laddsladden. Flera timmar efter att jag hade försökt starta den via appen. Bilen är avstängd och låst och ACn går. Jag har ingen aning hur man stänger av den. När jag sätter mig i bilen och slår på tändningen så stängs ACn av omedelbart. Men så fort jag stänger av tändningen så startar ACn igen. Bilen går inte att nå via appen heller. Men även om det hade gått så tror jag inte att jag hade kunnat stänga av ACn den vägen. Det finns ju bara en start-knapp i appen. Inte stop.
Vad f*n är det för sk*t?
Så sjukt olik min upplevelse appen där fungerar 99,9% av gångerna och AC:n är galet bra.