Jag startade denna tråd, mest för att få reda på vilken programvara som är den senaste?
Jag hämtade ut bilen igår och har v11.0 (2022.11.102).
Men jag tänkte också att det kan vara bra att ha en tråd där man kan diskutera nya funktioner eller buggar vid uppdateringar..
Jag såg att man kunde välja på standard och avancerad uppdatering, där man får uppdateringarna direkt de blir tillgängliga i avancerat läge.. Det vill man väl ha?
Finns det någon nackdel med att använda avancerat läge?
Programvara
Moderator: Redaktion
Re: Programvara
Jag har version 2022.16.1.1Ilduce77 skrev:Jag startade denna tråd, mest för att få reda på vilken programvara som är den senaste?
Jag hämtade ut bilen igår och har v11.0 (2022.11.102).
Men jag tänkte också att det kan vara bra att ha en tråd där man kan diskutera nya funktioner eller buggar vid uppdateringar..
Jag såg att man kunde välja på standard och avancerad uppdatering, där man får uppdateringarna direkt de blir tillgängliga i avancerat läge.. Det vill man väl ha?
Finns det någon nackdel med att använda avancerat läge?
Jag kör på avancerat läge och får ändå en notis i appen som frågar om och när jag vill uppdatera och startar uppdateringen från telefonen. Har inte upplevt någon nackdel med det än så länge.
Re: Programvara
Finns väl redan en "officiell" tråd för att diskutera nya programvaruversioner: viewtopic.php?f=57&t=9955&p=641320#p641320
Model 3 SR+ 2019
Model Y LR 2023 väntar på leverans
Model Y LR 2023 väntar på leverans