Vet inte om detta är rätt ställe att fråga/tycka om forumets funktionalitet men testar! (Peka gärna till rätt).
En sak jag saknar när man surfar via mobilen (iPhone/Safari) är möjligheten att se folks signatur. Att den inte visas på varje postning i en forumtråd kan jag förstå för där vill man spara på skärmutrymmet. Däremot så lyckas jag inte se den när jag klicka in på en användares profilsida heller (från mobilen). Har jag missat något eller är det så och skulle detta gå att fixa? (Att se signatur på profilsidan i mobil-läget). Jag ser rubriken ”Signatur” men det är tomt under den.
Anledning till frågan är att väldigt många har skrivit vilken bil de har eller har beställt så det går direkt att se det där (utan att behöva fråga i tråden..)
Se annans signatur i mobilvyn?
Moderator: Redaktion
Se annans signatur i mobilvyn?
Kia EV9 GT-line 7-sits Pebble Grey 2024
Model Y LR Quicksilver lev mars 2023 såld
Model Y P vit/sv lev. aug 2022 såld
Re: Se annans signatur i mobilvyn?
Vänd telefonen till liggande läge så ser du signaturen.
Edit: Med reservation för att jag bara testat med Android + Chrome.
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Re: Se annans signatur i mobilvyn?
Ah, hade ju varit toppen om det funkade men hjälper tyvärr inte för iPhone/Safari…iAkita skrev:Vänd telefonen till liggande läge så ser du signaturen.
Ser fortfarande inte din signatur (ser bara att du har en eftersom rubriken ”Signatur” visas)
Inte heller funktionen”Request Desktop site” funkar/hjälper på Safari/iPhone. Får bara mobil-sidan ändå.
Kia EV9 GT-line 7-sits Pebble Grey 2024
Model Y LR Quicksilver lev mars 2023 såld
Model Y P vit/sv lev. aug 2022 såld