Nu börjar ju lite Vins rulla in. Ni som får vin och datum. Har ni lust att slänga ut spec på bil/fälg samt beställningsdatum?
Blå LR svart inredning och 20 tumsfälgar. Beställde 22 april, beräknat datum 2-9 juli, fått VIN
Grattis! Vilken vinstlott att välja en annan färg på bilen än standard. Jag beställde ju ca en månad innan dig men har ändå varken datum eller VIN, så nu sitter man här och önskar att jag valde en annan färg. Haha. Inte alls avundsjuk.
Nu börjar ju lite Vins rulla in. Ni som får vin och datum. Har ni lust att slänga ut spec på bil/fälg samt beställningsdatum?
Blå LR svart inredning och 20 tumsfälgar. Beställde 22 april, beräknat datum 2-9 juli, fått VIN
Grattis! Vilken vinstlott att välja en annan färg på bilen än standard. Jag beställde ju ca en månad innan dig men har ändå varken datum eller VIN, så nu sitter man här och önskar att jag valde en annan färg. Haha. Inte alls avundsjuk.
Verkligen, känns väldigt kul med tanke på att jag blev uppflyttad från september!
Om ni använder denna länken så ser ni väldigt enkelt om ni fått VIN eller ej, utan att behöva gräva i koden. Ni måste först logga in på ert Tesla-konto.
Ser också: "orderStatus":"BOOKED","orderSubstatus":"_Z". Vad kan det betyda? Vad har ni andra?
För mig står det
{"code":401,"data":null,"message":"Missing token!","success":false}
Det är för att du inte har loggat in
Lite korkad… men hur gör man? Om jag loggar in på kontot, hur gör jag sedan med länken? Om jag bara klistrar in den i sökfältet får jag samma som ovan ”null, missing token och false”
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Lite korkad… men hur gör man? Om jag loggar in på kontot, hur gör jag sedan med länken? Om jag bara klistrar in den i sökfältet får jag samma som ovan ”null, missing token och false”
Missing token betyder att den inte hittar sessionskakan för din inloggning. Se till att du är inloggad i samma webbläsare och inte har inkognito mode eller liknande igång så ska det funka.
VIN i källkoden, 2-9 Juli, vit/svart 19" med utlämning i Norrköping.
Spännande att en del fått datum ganska tidigt i Juni. Jag tror de kommer hoppa framåt.. om det beslutas om utebliven bonus från halvårsskiftet så blir jag lite tveksam till att hämta ut bilen ärligt talat.
Om ni använder denna länken så ser ni väldigt enkelt om ni fått VIN eller ej, utan att behöva gräva i koden. Ni måste först logga in på ert Tesla-konto.
Ser också: "orderStatus":"BOOKED","orderSubstatus":"_Z". Vad kan det betyda? Vad har ni andra?
För mig står det
{"code":401,"data":null,"message":"Missing token!","success":false}
Det är för att du inte har loggat in
Missing token betyder att den inte hittar sessionskakan för din inloggning. Se till att du är inloggad i samma webbläsare och inte har inkognito mode eller liknande igång så ska det funka.
Nu har jag loggat in på min dator istället för ajFånen eller ajPaden, och då funkade det!
OCH!!! JAG HAR OCKSÅ FÅTT VIN!!! Vit/svart 19" LR Bokat 4/2 avstod matchad leverans i mars men hoppade på tåget igen precis i slutet på mars.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Beställde en MYLR 20" vit/vit den 28e mars, har idag fått VIN, slutfaktura och beräknas leverans i Umeå 1-15 juni. Jäklar vad dom måste pusha leveranserna nu.
Beställde en MYLR 20" vit/vit den 28e mars, har idag fått VIN, slutfaktura och beräknas leverans i Umeå 1-15 juni. Jäklar vad dom måste pusha leveranserna nu.
Det var ju intressant! Så snabbt alltså. Då måste det ju betyda att VIN som kommer in nu måste vara från den första båten som anländer 1 juni... Kanske finns lite hopp om fler 20" med vit/svart ändå.
Ja denna cirkus är knappast rättvis, jag beställde den 11 maj, vit/vit 19" utlämning i Norrköping efter att folk här på forat sett att båtarna lastas med 19" inte 20"
Fick idag1-15 juni som uppskattat datum och har fått vin.
När registreras bilen om förväntad leverans är början av juli? Tänker att det påverkar bonusen
Tyvärr är det när den tas i trafik som gäller för bonusen. Sen har ju inget beslut fattats om bonusen och Trafikstyrelsen själva rekommenderar ju 1/1-23 för att de inte hinner ställa om. Jag är tveksam till att denna ändring går igenom till 1/7
Just been assigned a VIN for an estimated delivery of 2nd-7th July.
Order placed 1st April 2022
White Exterior, White Interior, 19" Gemini
SWE - 2024 Tesla Model X LR SWE - 2020 Audi A6 Avant SWE - 2022 Tesla Model Y LR SWE - 2020 Volkswagen ID3 SWE - Range Rover Velar UK - Porsche 911 GT USA - Tesla Model S P90D