snart dags för en M3P och stänkskydd är ett måste har jag förstått.. Jag kommer dessutom köra lite grusväg så jag funderade på att installera ett par rejäla stänskydd från Rallyarmor
Är det någon som har erfarenhet av dom? Ser schyssta ut men kostar lite mer tyvärr, verkar ligga på 2400 inkl frakt och tull från USA.
Jag har kört Ralliarmour i tre år på en Subaru Wrx sti och kan starkt rekommendera dom. På Subarun behövdes inga nya hål (vad jag minns) och så tycker jag det ska vara. Inte så sugen att ta fram borrmaskinen i en ny bil. Själv tänker jag testa de förlängda skydden som följer med bilen. Jag har tagit av ca 1,5 cm på längden då den annars ser ut att ta i backen mest hela tiden. Finns dock bara för framhjulen. Också fått hem en uppsättning av förstärka skydd från Tesla som har fått bra recensioner.
Ni som har monterat dom, har dom skyddat bra mot stenskott på bakskärmens nedre del? När jag köpte min model 3 för några veckor sedan fanns inga stenskott på bakskärmen men körde idag på ett vägparti där vägen lagats med typ tjärgrus och såklart fick jag några märken på bakskärmen . Sanslöst känslig lack alternativt optimal vinkel mellan framdäck och bakskärm.
Det enda jag beställt före leverans av MY. Tässla har numera lagt upp svarta med grå logga, har bra pris (jämfört med andra) och sen får man lite rabatt med rabattkod också, så ca 2500 inkl leverans.