1 juli 2022 enl förslag som tas upp för debatt/beslut 11 maj:SomTam skrev:När är det förmånsvärdet ändras?
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-la ... _H901SkU25
Moderator: Redaktion
1 juli 2022 enl förslag som tas upp för debatt/beslut 11 maj:SomTam skrev:När är det förmånsvärdet ändras?
Följde länken och läste betänkandet. Vart hittar du info om att dom ska ta upp taket?inb7000 skrev:1 juli 2022 enl förslag som tas upp för debatt/beslut 11 maj:SomTam skrev:När är det förmånsvärdet ändras?
Det står inget om det i betänkandet (som du redan märkt). Betänkandet berör bara förmånsvärdet.Sebastian+ skrev:Följde länken och läste betänkandet. Vart hittar du info om att dom ska ta upp taket?inb7000 skrev:1 juli 2022 enl förslag som tas upp för debatt/beslut 11 maj:SomTam skrev:När är det förmånsvärdet ändras?
Dizzycap skrev:Det står inget om det i betänkandet (som du redan märkt). Betänkandet berör bara förmånsvärdet.Sebastian+ skrev:Följde länken och läste betänkandet. Vart hittar du info om att dom ska ta upp taket?inb7000 skrev:1 juli 2022 enl förslag som tas upp för debatt/beslut 11 maj:SomTam skrev:När är det förmånsvärdet ändras?
Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
Min står också juli.....anna__ skrev:Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
Varför står min kvar i juli![]()
Dök upp någon gång efter lunch.Ilduce77 skrev:Min står också juli.....anna__ skrev:Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
Var dyker datumet upp? Är det på samma ställe som det står juli?
Dök upp för mig också idag, men 15-30 juni. Svart/svartmarkuswesterberg skrev:Dök upp någon gång efter lunch.Ilduce77 skrev:Min står också juli.....anna__ skrev:Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
markuswesterberg skrev:Dök upp någon gång efter lunch.Ilduce77 skrev:Min står också juli.....anna__ skrev:Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
Djastar skrev:Har fortfarande inte fått något datum i appen , beställt i Januari
Vit/svart / Cash .....någon fler beställt vit/svart hämt Malmö och som inte fått datum ?
När beställde du?Irrelinn skrev:Svart/Svart ändrad från Augusti till 21 -30 juni
Ursprungligen beställde jag MY LR april 2020. Konverterade beställningen till MY P mars 2022.Jeppe_E skrev:markuswesterberg skrev:Dök upp någon gång efter lunch.Ilduce77 skrev:Min står också juli.....anna__ skrev:Ändrades de nyligen?markuswesterberg skrev:Inget mail men uppskattad leverans nu i både konto och app 13-30 juni. Vit/Svart.
När beställde du din?
24/4anna__ skrev:När beställde du?Irrelinn skrev:Svart/Svart ändrad från Augusti till 21 -30 juni
IntressantIrrelinn skrev:24/4anna__ skrev:När beställde du?Irrelinn skrev:Svart/Svart ändrad från Augusti till 21 -30 juni
Umeåanna__ skrev:IntressantIrrelinn skrev:24/4anna__ skrev:När beställde du?Irrelinn skrev:Svart/Svart ändrad från Augusti till 21 -30 junibeställde i slutet av Mars och inget ändrat hos mig... Blir tokig på tesla ibland.
Kanske skulle man ändra upphämtningsplats, Malmö verkar inte funka iallafall
Var ska du hämta?
Dom flesta har fått mitten av juni till slutet av juniWogge skrev:Förstår jag det rätt att ni som hade prel lev i april har fått ändrat till juli?
exakt, detta var bara en vänligare variant av "håll käften".Jjkalla skrev:Bra sätt för Tesla att slippa alla frågor och tjat om leveranser, nu har man köpt sig lite tid i drygt en månad.
Tror att leveranser kan komma ske lite tidigare. Omöjligt att ”alla” får sina bilar på en 2 veckors period.
Samma lev datum som gått ut till Tyskarna.. Så lutar nog åt något sådant...joppex skrev:exakt, detta var bara en vänligare variant av "håll käften".Jjkalla skrev:Bra sätt för Tesla att slippa alla frågor och tjat om leveranser, nu har man köpt sig lite tid i drygt en månad.
Tror att leveranser kan komma ske lite tidigare. Omöjligt att ”alla” får sina bilar på en 2 veckors period.
Japp.. Jag....Djastar skrev:Har fortfarande inte fått något datum i appen , beställt i Januari
Vit/svart / Cash .....någon fler beställt vit/svart hämt Malmö och som inte fått datum ?