Ha ha skall inte stirra till det här på forumet, endast provkörning i Malmö
Grabbar? Finns tjejer här också och varför täcka över reg nr när det är en demo.
Jag har redan postat den bilen här för ett par veckor sen.
Ja ok fel av mig . Grabbar och Teslaqueens
Tänkte först skoja lite med gänget här att jag fått leverans och skulle inte funka så bra med regnummret synligt.
Testet var förresten en grymt trevligt upplevelse, tummen upp MEN fick tyvärr lite tråkiga uppdaterade besked från SA på plats . Han sa att det senaste han hört var några få leveranser slutet på Mars och den egentliga leveransökningen sker i Juni.
Han menade att det var då de flesta kommer få levererat sina bilar , han kunde dock inte bekräfta om det bara gällde svarta bilar eller om det skulle komma vita samtidigt....
Är det bara jag som flera gånger dagligen besöker denna tråd för att se om det kommit någon ny uppdatering kring leveranser?
Helt sjukt, för varje dag som går nu blir jag mer och mer sugen. Samma känsla som när man var 10 år och det var julafton typ.
Vit/svart MYP beställd i början av okt 21.
Lägg till högfrekventa besök av twitterkällor, fb-grupper, olika hemsidor till det så har du min vardag också Längtan är ju enorm! Idag kom ett paket med massa tillbehör som ska klä bilen som mattor etc. Allt känns lite mer verkligare och stillar hungern något
Jag har till och med köpt en uppblåsbar säng till min.
Haha, uppskattar verkligen att det inte bara är jag som är knäpp. Har en hel drös med tillbehör redan (allt från mattor och lådor, till SSD-disk och svart list för att täcka över träpanelen).
Har också funderat på bästa alternativ för camp mode. Är lite sugen på Dreamcase, men de är ruskigt stora.
Testet var förresten en grymt trevligt upplevelse, tummen upp MEN fick tyvärr lite tråkiga uppdaterade besked från SA på plats . Han sa att det senaste han hört var några få leveranser slutet på Mars och den egentliga leveransökningen sker i Juni.
Svintrist att behöva vänta i 11 månader till slutet av mars...
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Svintrist att behöva vänta i 11 månader till slutet av mars...
Ehhmm får skylla på telefonen , Maj skulle det självklart vara .....men ja det skulle vara lite smått irriterande
Att det har stått uppskattad leverans mars- april för er är mest troligt för att det va det som va uppskattad leverans datum när ni gjorde beställningen. Vi som beställde för över ett år sen har inte fått något prel datum alls på länge. Sista som stod va början av 2022 för mig iaf
Att det har stått uppskattad leverans mars- april för er är mest troligt för att det va det som va uppskattad leverans datum när ni gjorde beställningen. Vi som beställde för över ett år sen har inte fått något prel datum alls på länge. Sista som stod va början av 2022 för mig iaf
Jag beställde mars 2020 och det står ”uppskattad leveranstid: april 2022” på mitt konto/app.
Senast redigerad av Nicke Nyfiken, redigerad totalt 1 gånger.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Fast det står ju mellan raderna att svenska marknaden inte direkt är högprioriterad eftersom man inte fått allokering till Sverige ännu...
Så länge de svenska bilarna levereras senast någon dag under Juni så kanske den svenska marknaden skulle kunna anses vara 'tillräckligt högt' prioriterad...
Pratade med Tesla Malmö idag och frågade när min bil, med estimerad leverans i maj skulle tänkas komma. De sa att de ligger två veckor efter pga lockdown, men trodde slutet på maj alt första halvan av juni. Enligt dem så var båten påväg från Kina.
Pratade med Tesla Malmö idag och frågade när min bil, med estimerad leverans i maj skulle tänkas komma. De sa att de ligger två veckor efter pga lockdown, men trodde slutet på maj alt första halvan av juni. Enligt dem så var båten påväg från Kina.
Mattias antingen är du i fel tråd eller så har dom börjat producera Performance i China