Trångt i Arboga.

Här diskuterar vi Teslas Supercharger snabbladdare.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
arnep6410
Teslaägare

Trångt i Arboga.

Inlägg av arnep6410 »

En liten iakttagelse från igår. Skärtorsdag..Svänger in till ArbogaSC för att ladda upp , och har noterat att det stått att endast 1st laddare är ledig sedan jag passerade Västerås. Och mycket riktigt,när jag kommer in så får jag den sista laddaren..Noterar att av 14st platser så är 11-12 upptagna av norrmän :twisted: ...troddedom var i sina hytter o läste påskekrim... :D . Nåväl...det var kö hela tiden jag laddade...och nästan lite hets att hinna ta en ledig plats när det vart en...hoppas att detta inte är en försmak av hur det kommer se ut om det öppnas upp för alla märken på SC...då tror jag att Tesla begår ett stort misstag...Glad Påsk iaf :) .
M3 LR 22
Användarvisningsbild
jonasl
Teslaägare
Referralkod: ts.la/jonas44573

Re: Trångt i Arboga.

Inlägg av jonasl »

Laddade i Arboga på väg till och från julfirandet förra året. Slapp kö båda gångena men det var rätt trångt och blev kö under tiden vi stod där. Tror dock inte det var så många norska bilar, inget jag tänkte på iaf.

Nu har ju Strängnäs öppnat, kristinehamn har väl fått fler stall och Örebro är på gång så det kanske blir lugnare på den sträckan inom kort.
Model 3 SR+ 2020
Model Y LR AWD 2022
Skriv svar