Fick sms om att hämta bilen 10 mars. Känns verkligen premium när man får ett sms där det står att din nya bil hämtas kontaktlöst. Om du har frågor så finns det personal i butiken vilket jäkla skämt, är som om man köper en fotboll eller hämtar en pizza. Jag är ju ganska påläst och kan det mesta innan, men jag tänker på tex min svärfar, det hade aldrig gått, han hade ju vänt i dörren om ingen är där för att förklara bilen, funktioner etc. Jag vet att det finns instruktionsvideo, men det är nåt helt annat. Man vill ju trots allt känna ett visst tack för att man lämpar av ett gäng hundratusener till de man köpt från.
Jaja, blir nog bra när vi hämtat och lägger ”premium-leveransen” bakom oss
Var hämtar du? Min ska anlända till Trosta den 11e mars, men inte fått SMS om upphämtning än...
11 mars, då har du samma dag som mig. Troligen är våra bilar på samma färja. Grand Pioneer.
Kollade igår då var den vid Gibraltar, men den tuffar fint på uppåt. Sannolikt kommer bilen hämtas ett par dagar efter 11
Ah, härligt! Har letat efter vilken båt den kan tänkas vara på… har du fått det bekräftat på något sätt? Trosta för dig med gissar jag?
Ja störd som jag är så bromsade jag in vid Segeltorp. (skulle kolla om mina extra mittenfack skulle funka i nya bilen ändå) och då passade jag på att be dem kolla mer exakt var min bil är. De var vana att Teslaköpare är lite extra störda så de tog reda på vilken båt den är på. Och till 99% är din på samma båt då. Om du har det datumet på slutfakturan. De gissade dessutom att det riktiga datumet kommer att bli runt den 14 mars istället. Nu har jag inga vinterdäck så kanske styr det lite om man har det eller inte. De sätts väl på där på Trosta isåfall tror jag.
Så nu sitter man och kikar lite var färjan är. Nördigt värre.
Fick sms om att hämta bilen 10 mars. Känns verkligen premium när man får ett sms där det står att din nya bil hämtas kontaktlöst. Om du har frågor så finns det personal i butiken vilket jäkla skämt, är som om man köper en fotboll eller hämtar en pizza. Jag är ju ganska påläst och kan det mesta innan, men jag tänker på tex min svärfar, det hade aldrig gått, han hade ju vänt i dörren om ingen är där för att förklara bilen, funktioner etc. Jag vet att det finns instruktionsvideo, men det är nåt helt annat. Man vill ju trots allt känna ett visst tack för att man lämpar av ett gäng hundratusener till de man köpt från.
Jaja, blir nog bra när vi hämtat och lägger ”premium-leveransen” bakom oss
Var hämtar du? Min ska anlända till Trosta den 11e mars, men inte fått SMS om upphämtning än...
11 mars, då har du samma dag som mig. Troligen är våra bilar på samma färja. Grand Pioneer.
Kollade igår då var den vid Gibraltar, men den tuffar fint på uppåt. Sannolikt kommer bilen hämtas ett par dagar efter 11
Ah, härligt! Har letat efter vilken båt den kan tänkas vara på… har du fått det bekräftat på något sätt? Trosta för dig med gissar jag?
Ja störd som jag är så bromsade jag in vid Segeltorp. (skulle kolla om mina extra mittenfack skulle funka i nya bilen ändå) och då passade jag på att be dem kolla mer exakt var min bil är. De var vana att Teslaköpare är lite extra störda så de tog reda på vilken båt den är på. Och till 99% är din på samma båt då. Om du har det datumet på slutfakturan. De gissade dessutom att det riktiga datumet kommer att bli runt den 14 mars istället. Nu har jag inga vinterdäck så kanske styr det lite om man har det eller inte. De sätts väl på där på Trosta isåfall tror jag.
Så nu sitter man och kikar lite var färjan är. Nördigt värre.
Helt rätt! Också nördat ner mig och följer båtturen med spänning! Jag har fått VIN på slutfakturan men får inte fram regnr via Car.info än. Gissar att bilarna förregistreras under nästa vecka
I appen står det 3-17 mars för övrigt. Ses i Trosta!
Fick sms om att hämta bilen 10 mars. Känns verkligen premium när man får ett sms där det står att din nya bil hämtas kontaktlöst. Om du har frågor så finns det personal i butiken vilket jäkla skämt, är som om man köper en fotboll eller hämtar en pizza. Jag är ju ganska påläst och kan det mesta innan, men jag tänker på tex min svärfar, det hade aldrig gått, han hade ju vänt i dörren om ingen är där för att förklara bilen, funktioner etc. Jag vet att det finns instruktionsvideo, men det är nåt helt annat. Man vill ju trots allt känna ett visst tack för att man lämpar av ett gäng hundratusener till de man köpt från.
Jaja, blir nog bra när vi hämtat och lägger ”premium-leveransen” bakom oss
Välkommen till 2020-talet… Är väl bara att gilla läget.
Sedan så får man hjälp om man nu vill det. Förstår inte anledningen då allt finns att se och läsa i appen.
Eller kräver du champagne med jordgubbar och rosett på bilen?
Köp ett annat märke då..
Ett personligt möte är väl det minsta man kan kräva? Det har jag fått i förbindelse med alla bilar jag köpt på 2020-talet och före det också från Tesla när jag hämtat mina två Model S. Det ska ju vara lite specielt att hämta ut ny bil, inte som att gå till affären och köpa mjölk.
Det är nya tider nu som sagt.. Är inget speciellt med att hämta ut en bil.
-Vart är min bil, vart skriver jag på… Hejdå
Så vill jag ha det. Du ska ju inte adoptera ett barn.
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Leveransprocess? Slöseri med min tid. Men vi är alla olika (en del mer än andra).
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå (ska säljas)
Model Y LR 2024 Midnight Cherry vit inredning
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
Om bilen är på Grand Pioneer så anländer den ju till GB i dagarna… hur transporteras den vidare in i Swe efter det?
Vad jag vet så delas bilarna ut till Europa från Zeebrugge. Så de går på bil därifrån upp till Sverige. Vet ej om den lastar av något i Southampton eller inte. Eller vad som händer faktiskt. Men Zebrugge där står svågerns bil just nu. Den körs därifrån till Trosta.
Om bilen är på Grand Pioneer så anländer den ju till GB i dagarna… hur transporteras den vidare in i Swe efter det?
Vad jag vet så delas bilarna ut till Europa från Zeebrugge. Så de går på bil därifrån upp till Sverige. Vet ej om den lastar av något i Southampton eller inte. Eller vad som händer faktiskt. Men Zebrugge där står svågerns bil just nu. Den körs därifrån till Trosta.
Zeebrugge låter vettigt – men Grand Pioneers nästa destination är GB, kanske lastar av där och sen vidare mot Zeb?
Fick sms om att hämta bilen 10 mars. Känns verkligen premium när man får ett sms där det står att din nya bil hämtas kontaktlöst.
Har aldrig varit så för mig. Har alltid blivit vänligt bemött av personal (problemet har varit mer bristande kvalitet på själva bilen och dess lack). Hämtat ut en M3 våren/sommaren 2019, och en M3 nu i somras 2021. Men jag kanske har haft tur och undvikit de största pandemibegränsningarna.
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Fått rattvärme på vår M3 vi plockade ut förra året, men använder det i princip aldrig. Klart mest onödiga funktionen för mig.
Märkligt att du skall köpa Tesla, när du är så grym anti-Tesla med allt du skriver...
Känns som du hatar allt med bilen redan innan du hämtat ut den!
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Fått rattvärme på vår M3 vi plockade ut förra året, men använder det i princip aldrig. Klart mest onödiga funktionen för mig.
Märkligt att du skall köpa Tesla, när du är så grym anti-Tesla med allt du skriver...
Känns som du hatar allt med bilen redan innan du hämtat ut den!
Nei, det är nog fel uppfattat. Men som vanligt får man väl inte ha några kritiska röster om något som har med Tesla att göra här inne? Och tydligen hatar man allt som har med BILEN att göra när man tycker själva ÖVERLÄMNANDET är undermåligt Dessutom tolkar du det med rattvärmen fel, det är just att de har infört den som gör att bilen är aktuell. Min fru har satt veto mot bilar som inte har rattvärme. Använder rattvärme varje dag under vinterhalvåret i alla bilar vi har! Du vet, alla har olika önskemål och preferenser, det är inte enbart det du gillar som gäller alla
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Fått rattvärme på vår M3 vi plockade ut förra året, men använder det i princip aldrig. Klart mest onödiga funktionen för mig.
Märkligt att du skall köpa Tesla, när du är så grym anti-Tesla med allt du skriver...
Känns som du hatar allt med bilen redan innan du hämtat ut den!
Nei, det är nog fel uppfattat. Men som vanligt får man väl inte ha några kritiska röster om något som har med Tesla att göra här inne? Och tydligen hatar man allt som har med BILEN att göra när man tycker själva ÖVERLÄMNANDET är undermåligt Dessutom tolkar du det med rattvärmen fel, det är just att de har infört den som gör att bilen är aktuell. Min fru har satt veto mot bilar som inte har rattvärme. Använder rattvärme varje dag under vinterhalvåret i alla bilar vi har! Du vet, alla har olika önskemål och preferenser, det är inte enbart det du gillar som gäller alla
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
De säljer mängder av bilar, trots att folk inte får champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Senast redigerad av Fredrik j, redigerad totalt 1 gånger.
De säljer mängder av bilar, trots att folk inte får HelectriC"]
martinot skrev:
HelectriC skrev:
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Fått rattvärme på vår M3 vi plockade ut förra året, men använder det i princip aldrig. Klart mest onödiga funktionen för mig.
Märkligt att du skall köpa Tesla, när du är så grym anti-Tesla med allt du skriver...
Känns som du hatar allt med bilen redan innan du hämtat ut den!
Nei, det är nog fel uppfattat. Men som vanligt får man väl inte ha några kritiska röster om något som har med Tesla att göra här inne? Och tydligen hatar man allt som har med BILEN att göra när man tycker själva ÖVERLÄMNANDET är undermåligt Dessutom tolkar du det med rattvärmen fel, det är just att de har infört den som gör att bilen är aktuell. Min fru har satt veto mot bilar som inte har rattvärme. Använder rattvärme varje dag under vinterhalvåret i alla bilar vi har! Du vet, alla har olika önskemål och preferenser, det är inte enbart det du gillar som gäller alla
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.[/quote]
Exakt! Ingen som behöver jordgubbar när dom hämtar en bil, men en schysst förberedd bil och en presentation som är värdig en bil i den prisklassen.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
De säljer mängder av bilar, trots att folk inte får HelectriC"]
martinot skrev:
HelectriC skrev:
Nej, det är inte nya tider, det är bara Tesla som valt att göra om bilköp till en supermarketupplevelse. Bra att du gillar det, men tror inte alla gör det. Eller kanske det är bara för att just Tesla gör det? Som med rattvärme? När det inte fanns till Model 3/Y så var det självklart helt onödigt. Men när det plötsligt kom till dessa modeller, så är det ok. Till och med Polestar, som också är en ren nätbutik har en ordentlig leveransprocess.
Fått rattvärme på vår M3 vi plockade ut förra året, men använder det i princip aldrig. Klart mest onödiga funktionen för mig.
Märkligt att du skall köpa Tesla, när du är så grym anti-Tesla med allt du skriver...
Känns som du hatar allt med bilen redan innan du hämtat ut den!
Nei, det är nog fel uppfattat. Men som vanligt får man väl inte ha några kritiska röster om något som har med Tesla att göra här inne? Och tydligen hatar man allt som har med BILEN att göra när man tycker själva ÖVERLÄMNANDET är undermåligt Dessutom tolkar du det med rattvärmen fel, det är just att de har infört den som gör att bilen är aktuell. Min fru har satt veto mot bilar som inte har rattvärme. Använder rattvärme varje dag under vinterhalvåret i alla bilar vi har! Du vet, alla har olika önskemål och preferenser, det är inte enbart det du gillar som gäller alla
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Exakt! Ingen som behöver jordgubbar när dom hämtar en bil, men en schysst förberedd bil och en presentation som är värdig en bil i den prisklassen.[/quote]
Det är ju du som dillar på om att du ska få en premiumkänsla med en representant som ska niga och buga för dig när du hämtar ut bilen.
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Nej, det var min tolkning.
Var fick du champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor från?
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Nej, det var min tolkning.
Var fick du champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor från?
Ja av han som krävde en leveransprocess med premiumkänsla. Har du inte läst något överhuvudtaget?
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Nej, det var min tolkning.
Var fick du champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor från?
Det är nåt han hittar på för att förlöjliga mina argument. Men nu verkar det som lördagsvinet har gått honom åt huvudet
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Nej, det var min tolkning.
Var fick du champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor från?
Ja av han som krävde en leveransprocess med premiumkänsla. Har du inte läst något överhuvudtaget?
Som sagt, jag tolkade leveransprocess med ”premiumkänsla” som att bilen är leveranskontrollerad och överlämnad utan att kunden behöver granska den.
Men tydligt har jag missuppfattat ert lilla käbbel här. Ursäkta.
Teslas modell funkar ju helt uppenbart riktigt bra. De säljer bilar i mängder utan att marknadsföra sig.
Så jag tolkar det som att det funkar att sälja bilar utan att behöva tramsa för att köparen ska få känna sig som Kung för en dag.
Enkelt och effektivt med en bra produkt helt enkelt.
Men nu pratar vi väl om att dom t.ex. skulle kunna leveransbesikta bilarna och garantera att dom lämnar över ett felfritt fordon. Det här med att kunden måste ta med sig egen lista och kolla bilen är ju något unikt för tesla som vi verkligen får hoppas dom förblir ensamma om.
Det har inte pratats om leveransbesiktning..
Bara en premiumkänsla vid leverans.
Det är trots allt bara en vanlig bil.
Nej, det var min tolkning.
Var fick du champagne, ballonger, jordgubbar, rosetter och röda mattor från?
Det är nåt han hittar på för att förlöjliga mina argument. Men nu verkar det som lördagsvinet har gått honom åt huvudet
Sluta tramsa nu och försök inte glida undan.
Du tror att du är speciell för att du köper en Tesla och förutsätter då att du ska bli behandlad som en Kung.
Patetiskt….
Jag är nöjd över Teslas affärsidé och har inget att klaga på när jag hämtat ut mina tidigare bilar.
Det är rätt så skönt att slippa en falsk sälajre med ett påklistrat leende.
Man kollar igenom lite snabbt, kvitterar och åker därifrån.
P.s Lägg ner med alkoholsnacket. Är starkt emot droger och missbruk.
Så nämn aldrig någonsin mig igen i ett sådant sammanhang.
Sluta tramsa nu och försök inte glida undan.
Du tror att du är speciell för att du köper en Tesla och förutsätter då att du ska bli behandlad som en Kung.
Patetiskt….
Jag är nöjd över Teslas affärsidé och har inget att klaga på när jag hämtat ut mina tidigare bilar.
Det är rätt så skönt att slippa en falsk sälajre med ett påklistrat leende.
Man kollar igenom lite snabbt, kvitterar och åker därifrån.
P.s Lägg ner med alkoholsnacket. Är starkt emot droger och missbruk.
Så nämn aldrig någonsin mig igen i ett sådant sammanhang.
[/quote]
Försök att uttrycka dig på ett korrekt sätt då och sluta vara så förlöjligande i allt du skriver.
För övrigt så är det ingen säljare som visar bilen hos Polestar och det känns mkt mer premium än "bilen står där på parkeringen, säg till om det är nåt"
Vad är det jag glider undan från?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14