Tack! Får blir att ringa på måndag!Andbro skrev:Fungerade alltså inte.
Här är numret.
Sweden
Local: <a href="tel:0775 88 80 36">0775 88 80 36</a>
Dataroaming i bilen
Moderator: Redaktion
- Sandalninjan
- Teslaägare
Re: Dataroaming i bilen
- Icerman
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas774651
Hur har det gått för er som haft problem? Har det löst sig eller har det krävt ett serviceärende?
Model Y LR -22
- The Gentleman
- Teslaägare
Jag ringde supporten igår kväll och efter en stunds pyssel så löste det sig och nu på morgonen funkade det bra. Nu ska jag bli uppringd av supporten i eftermiddag för att förhoppningsvis få tillbaka Spotify och radion, som inte var med när vi hämtade bilen och som jag informerades om då.Icerman skrev:Hur har det gått för er som haft problem? Har det löst sig eller har det krävt ett serviceärende?
Efter div. uppdateringar verkade min sökmoj inte spela saker från spotify alls, så jag startade den manuellt och fick trycka "använd teslas spotify-konto" eller nåt i den stilen, och nu funkar det bra igen att köra röstkommandon för att söka fram och spela musik från Spotifys listor. Värt att prova.The Gentleman skrev:Jag ringde supporten igår kväll och efter en stunds pyssel så löste det sig och nu på morgonen funkade det bra. Nu ska jag bli uppringd av supporten i eftermiddag för att förhoppningsvis få tillbaka Spotify och radion, som inte var med när vi hämtade bilen och som jag informerades om då.Icerman skrev:Hur har det gått för er som haft problem? Har det löst sig eller har det krävt ett serviceärende?
Tesla M3 LR..
- Icerman
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas774651
Låter lite som att man skall ställa in sig på detta vid hämtning, rena lotteriet för jag antar att det även finns själar där ute där det funkat "out of the box"
Model Y LR -22
- Sandalninjan
- Teslaägare
Jag ringde tesla igår, de sa att de behövde 1-2 timmar med Wi-Fi, vi kom överens om att de skulle göra det på fredag.Icerman skrev:Hur har det gått för er som haft problem? Har det löst sig eller har det krävt ett serviceärende?
Idag efter jobbet fungerade 4g utan att bilen stått uppkopplad.
Hon på tesla sa att nästan alla som haft problemet var utlämnade från Malmö…
Efter telefonsamtal till support och några timmar på wifi så fixades det.Icerman skrev:Hur har det gått för er som haft problem? Har det löst sig eller har det krävt ett serviceärende?