YouTube reviews are coming... Ganska bra den här.
Moderator: Redaktion
YouTube reviews are coming... Ganska bra den här.
Undrar vad finns under plattan i bakluckan?
Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Re: YouTube reviews are coming... Ganska bra den här.
Najs. Gillar inte den där glansiga ytan bakpå sätena dock. Däremot tror jag att det skulle gå rätt bra att åka på en långresa med sju personer mest pga frunken och utrymmet under mittenraden som utökar bagageutrymmet rätt bra.
Lite tråkigt att han inte visade det men där finns ytterligare plats tillräckligt djupt för att ställa kabinväskor på höjden. Mycket bra genomgång annars tycker jag.sweslac skrev:
Här är ett klipp på drygt 5 minuter för bagaget på Model X.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Hmm, alltså glossy baksidor av stolarna??? Passar kanske för en luttrad antikvitetshandlare som gillar att putsa pch putsa hela dagen lång eller inte har varken barn eller passagerare. Det kommer se så sjukt sjabbigt ut med en gång. Jag hade nog seriöst funderat på att foliera med nån matt folie, kanske kolfiber? Tror dessutom det kan vara aningen störande för passagera som åker i sol, kommer säkert massa speglingar. Tycker golvlösningen är genial med centrumpinnen till stolarna, men mattlösningen, såg lite beta ut. Sen funderar jag på varför spoilern går upp när falkvingedörrarna öppnas? Vad är poängen med det?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Detta menar du?Svenssons skrev:Lite tråkigt att han inte visade det men där finns ytterligare plats tillräckligt djupt för att ställa kabinväskor på höjden. Mycket bra genomgång annars tycker jag.sweslac skrev:

Det var den jag menade att klistra in ja... Tackar!Jerker skrev:
Detta menar du?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Man ser att det är tidig produktion, ingen vidare passform på lädret i sömmar etc. Det är sånt som gör att det är lite tråkigt att vara bland de första som får en ny bil, nästan alltid dåligt läderjobb. Men för övrigt är det en riktig cool vanJerker skrev:Detta menar du?Svenssons skrev:Lite tråkigt att han inte visade det men där finns ytterligare plats tillräckligt djupt för att ställa kabinväskor på höjden. Mycket bra genomgång annars tycker jag.sweslac skrev:

Model 3-24/Polestar 3-24
Jag menade den "falska" golv.
Hoppas man kan plocka bort den.

Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Du kan antingen plocka bort det men även sätta det på två olika nivåer.sweslac skrev:Jag menade den "falska" golv.Hoppas man kan plocka bort den.