Uppskattningsvis mellan 60-80 platser. Liknande Kettleman City med lounge, solcellstak etc.
Nån sån här till Sverige tack I mindre skala såklart men med "alla tillbehör".
Tycker det är nog svårt att välja var jag ska stå på en del av de svenska stationerna, här kommer man ju kunna cirkla runt i minuter för att leta efter en ledig plats om det är hög belastning!
Tycker det är nog svårt att välja var jag ska stå på en del av de svenska stationerna, här kommer man ju kunna cirkla runt i minuter för att leta efter en ledig plats om det är hög belastning!
De skulle ju behöva visa i skärmen på bilen vilka stolpar som är lediga. Kanske även bygga in nåt slags automatisk kösystem för när det blir fullt? De vet ju när vilken bil kom till platsen. Då skulle det kunna komma upp i skärmen "nu är det din tur, kör fram till stall 8B".
Kettleman har byggts ut och är nu 40 stall på ett ställe och 55 stall till 300m bort. Loungen i Kettleman var inte mycket att hänga i granen när jag var där i december. Kändes som ett halvsunkigt truck-stop.
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre
Uppskattningsvis mellan 60-80 platser. Liknande Kettleman City med lounge, solcellstak etc.
Nån sån här till Sverige tack I mindre skala såklart men med "alla tillbehör".
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.