Min DS vill ej meddela vilken båt den kommer gå på...
Finns det något annat sätt att "luska fram" detta på?
Såg nu att min status ändrats från Slutet Februari/Början av mars till Januari/Början av Februari...
Detta innebär teoretiskt att det kan vara mindre än en månad innan man sätter sig bakom ratten! :O
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Min DS vill ej meddela vilken båt den kommer gå på...
Finns det något annat sätt att "luska fram" detta på?
Såg nu att min status ändrats från Slutet Februari/Början av mars till Januari/Början av Februari...
Detta innebär teoretiskt att det kan vara mindre än en månad innan man sätter sig bakom ratten! :O
/Jocce
Grattis ! Min bil producerades mellan Dec 23 och jan 06 men ser inte ngn förändring av lev. datum
Titanium 85D, svarta NG, svart alcantara,pano tak, matt abachi, autopilot,air suspension
Leverans Feb 2016
Fick just mejl från Maria Winsten som varit sjuk sen i julas, att min fortfarande segla på Atlanten. Beräknad lev-månadsskiftet jan-feb. den var färdigproducerad 9/12.
Pratade med DS i förra veckan, preliminärt 11-25 Februari som det ser ut nu...
Nu har också status ändrats tillbaka till "Februari/Början av Mars"...
/Jocce
Fick mail från min DS att bilen är på väg från fabrik till skepp. Jag antar att din bil är med på
samma resa då bägge blev färdigproducerade samtidigt 6.e Januari.
Titanium 85D, svarta NG, svart alcantara,pano tak, matt abachi, autopilot,air suspension
Leverans Feb 2016
Pratade med DS i förra veckan, preliminärt 11-25 Februari som det ser ut nu...
Nu har också status ändrats tillbaka till "Februari/Början av Mars"...
/Jocce
Fick mail från min DS att bilen är på väg från fabrik till skepp. Jag antar att din bil är med på
samma resa då bägge blev färdigproducerade samtidigt 6.e Januari.
Vart skall du få din levererad? Infra?
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.