Gillas starkt!
Tesla Julkort
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Tesla Julkort
Det här är ganska trevligt faktiskt. Tesla skickade ut personliga kort från Göteborg med riktig frankering och handskrivna kort.
Gillas starkt!

Gillas starkt!
Re: Tesla Julkort
Intressant. Återstår att se om dom i InfraCity har tid med sånt. 

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Fick oxo ett sånt idag, med min bil på framsidan!
Ser att du oxo har en vit

Ser att du oxo har en vit

http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Med risk för tråkgubbestämpel så ställer jag mig lite frågande till just fysiska julkort från ett företag som i så många avseenden hävdar att dom värnar om miljön. Hade räckt med ett elektroniskt. Går att göra ganska personligt det oxå om det kommer från en personepostadress och med namn i signaturen.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Hmm det är def. inte min bil på framsidan av kortet då jag har beställt en svart, så jag antar att det är ett standardkort =)
HelectricC: Ja, det är ju klart, men det värmer endå lite extra när ett företag går på det här viset. Är det en lokal förteelese så är inte miljöboven så stor
Sen väger ju Tesla upp korten i alla andra avseenden också
HelectricC: Ja, det är ju klart, men det värmer endå lite extra när ett företag går på det här viset. Är det en lokal förteelese så är inte miljöboven så stor

Sen väger ju Tesla upp korten i alla andra avseenden också