MWall skrev:Klubb för inbördes beundran? På vilket sätt? Det är laddstationer som jag baserar mitt val av bil på. Inte konstigare än så.
Det som däremot är konstigt är den djupa bitterhet som verkar finnas mot Tesla och våra superchargers bland andra elbilister.
Ja, det är en hel del väldigt märkliga kommentarer i den här tråden om inbördes beundran, prostatamassage, apartheid, etc, man häpnar ju över vilka märkliga känslor SuC verkar väcka hos vissa
För mig är SuC ett mycket väl fungerande laddnätverk som har gjort att mina många, långa resor i Europa fungerat helt bekymmersfritt, varken mer eller mindre.
Att det nu öppnar upp för andra märken tycker jag är jättebra och jag gratulerar verkligen alla som äger andra märken till hur mycket bättre och enklare det nu kommer bli för er.
Jag kan till viss del förstå oron hos Tesla-ägare att SuC-upplevelsen nu skall bli sämre, även om jag alltså inte delar den, men hur man som ägare till någon annan elbil kan vrida detta till att vara något negativt är för mig helt obegripligt.
/fth