SÅLDA
Moderator: Redaktion
Re: Original Takräcke Model 3
Samma lika här fast i kartong och i Köping.gagi79 skrev:Säljer mitt takräcke till Model 3.
Takräcket har endast monterats en gång i testsyfte.
Kvitto finns men ingen originalförpackning och av den anledningen bör den hämtas på plats i Göteborg.
Köpt för 5050 kr, säljs för 3000 kr.
Finns i Göteborg
(Hoppas du inte tar illa vid dig att jag hakar på din tråd, är ju lixom en bra bit från Götet)
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
- Pasjostrom
- Teslaägare
Har du något ärende åt Stockholms-hållet så köper jag gärna ditt takräcke!Walker skrev:Samma lika här fast i kartong och i Köping.gagi79 skrev:Säljer mitt takräcke till Model 3.
Kvitto finns men ingen originalförpackning och av den anledningen bör den hämtas på plats i Göteborg.
Finns i Göteborg
(Hoppas du inte tar illa vid dig att jag hakar på din tråd, är ju lixom en bra bit från Götet)
Precis varit där. Inget inplanerat nu.Pasjostrom skrev:Har du något ärende åt Stockholms-hållet så köper jag gärna ditt takräcke!Walker skrev:Samma lika här fast i kartong och i Köping.gagi79 skrev:Säljer mitt takräcke till Model 3.
Finns i Göteborg
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
- Pasjostrom
- Teslaägare