För nästan 2 år sen klöste katten hål på förarstolen. Den här klädseln har klarat 2 småbarn och hundar men gick bet på katt...
Jag har lyckats hitta exakt vad tyget heter vilket är
White - 291-0001 - Ultrafabrics
Det finns flera sidor på nätet som säljer denna men jag har utan att överdriva stått i kö i ett och ett halvt år tills de själva avbryter ordern för att återförsäljare inte haft eller så har det bytts återförsäljare...
Jag har även hållt koll på svenska och norska begagnat sidor om det finns att ta från en krockad men hittat bara svart klädsel.
Att fråga tesla service själv så är det bara hela jäkla stolen som måste bytas för minst 10-20 tusen.
Är det någon i liknande sits som har lyckats lösa.
Min tanke har varit att fixa tygbiten och lämna in till sadelmakare.
Jag har försökt fixa med sk COLOURLOCK men det såg helt för jäkligt ut.
Vita klädseln, köpa seperat.
Moderator: Redaktion
Re: Vita klädseln, köpa seperat.
Vilken bil? På 3an kam man byta delar av stol för 5400kr
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
X. Jag blir inte helt klok då jag hört någon som lyckats bara byta överdelen men varje gång jag frågat på SC så är det bara hela stolen som gäller.
På X fick jag också höra hela stolen, På 3 byter man rumpdelen och ryggdelen för sig där rumpdel kostat 5400kr inkl arbeteHX100 skrev:X. Jag blir inte helt klok då jag hört någon som lyckats bara byta överdelen men varje gång jag frågat på SC så är det bara hela stolen som gäller.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- Joakimgabrielsson
- Teslaägare