Vill ha en helt svart bakgrundsbild i browsern

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Johannes
Teslaägare

Vill ha en helt svart bakgrundsbild i browsern

Inlägg av Johannes »

Nån som vet en bra webbsida som visar en helt mörk men helst svart bakgrundsbild i browsern? Eller möjligtvis med en inmejslad Tesla-logga? Ska täcka hela skärmen.

Vill kunna välja den sidan när jag kör i mörker.

Vet att jag kan välja clean-screen mode men vill ha ett bättre alternativ
MC Röd S85D.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Vill ha en helt svart bakgrundsbild i browsern

Inlägg av HelectriC »

Johannes skrev:
Nån som vet en bra webbsida som visar en helt mörk men helst svart bakgrundsbild i browsern? Eller möjligtvis med en inmejslad Tesla-logga? Ska täcka hela skärmen.

Vill kunna välja den sidan när jag kör i mörker.

Vet att jag kan välja clean-screen mode men vill ha ett bättre alternativ
Har en sida som samlar en del olika information, varav en där det går att endast få mörk bakgrund, mörk Teslalogga och aktiekursen under, ska kolla vad det var den adressen var nu igen.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

mintesla.com

Tryck runt lite på den, så hittar du diverse lägen där skärmen är mer eller mindre mörk. Självklart kör du då browsern i helskärmsläge.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Johannes
Teslaägare

Inlägg av Johannes »

Mintesla.com är svaret

Tack!
MC Röd S85D.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

HelectriC skrev:
mintesla.com

Tryck runt lite på den, så hittar du diverse lägen där skärmen är mer eller mindre mörk. Självklart kör du då browsern i helskärmsläge.
Nice
Din sajt ?
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

e5m1r skrev:
HelectriC skrev:
mintesla.com

Nice
Din sajt ?
Nej, hittade en bild nånstans där någon hade tagit ett foto på sin skärm. Tyckte det såg intressant utoch lyckades zooma in webadressen och voilà :D
Model 3-24/Polestar 3-24
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

HelectriC skrev:
e5m1r skrev:
HelectriC skrev:
mintesla.com

Nice
Din sajt ?
Nej, hittade en bild nånstans där någon hade tagit ett foto på sin skärm. Tyckte det såg intressant utoch lyckades zooma in webadressen och voilà :D
Helt ok
Fast jag skulle föredra "nya tesla logga" den som är på den sajten är roadster logo
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
bjelkeman
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av bjelkeman »

Den var ju trevlig. Kan ha den på min iPad och låssas att jag sitter i en Tesla. :)
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

Hittade vem som skapat den
En norsk har nick perez på den officiella tesla forumet
Skriv svar