Tor i humor-tråden länkade till den här, och det verkar vara en så revolutionerande produkt, att jag tycker den förtjänar en egen tråd.
Apparater drar alltid mer energi än de behöver för att vara igång, på grund av ineffektivitet och brus på sinusvågen.
Voltbox minskar detta brus och minskar därmed mängden el som går till spillo. Den ändrar inte vad mätaren läser av eller stjäl extra kraft från andra ställen, den använder bara energin mer effektivt och behöver därför mindre av den.
F: Vad händer om Voltbox inte fungerar?
A: Vi ber alla kunder att ge Voltbox minst två hela månader för att filtrera bort de elektriska föroreningarna mellan 4 och 150 kHz (vilket är den farligaste smutsiga el som transporteras genom dina elledningar)
Om du i slutet av de 30 dagarna inte har märkt en minskning av din elförbrukning och/eller inte mår bättre, andas bättre, sover bättre eller känner att din allmänna hälsa har förbättrats, kontakta oss bara via telefon eller e-post så tar vi gärna tillbaka enheten med full återbetalning. Inga frågor ställda.
Inte bara sänker den elräkningen, den förbättrar inomhusmiljön också.
Tor i humor-tråden länkade till den här, och det verkar vara en så revolutionerande produkt, att jag tycker den förtjänar en egen tråd.
Apparater drar alltid mer energi än de behöver för att vara igång, på grund av ineffektivitet och brus på sinusvågen.
Voltbox minskar detta brus och minskar därmed mängden el som går till spillo. Den ändrar inte vad mätaren läser av eller stjäl extra kraft från andra ställen, den använder bara energin mer effektivt och behöver därför mindre av den.
Finns några youtube video när dom plockar isär en sådan. Man kan ju tycka att alla som gått i skolan borde fatta att det är fejk. Fast det är ju såklart en sammansvärjning mellan elbolag, politiker samt skolsystemet som får mig att tycka så.....
"A: Vi ber alla kunder att ge Voltbox minst två hela månader för att filtrera bort de elektriska föroreningarna mellan 4 och 150 kHz (vilket är den farligaste smutsiga el som transporteras genom dina elledningar)
Om du i slutet av de 30 dagarna inte har märkt en minskning av din elförbrukning"
Skall man vänta i två månader eller trettio dagar innan man lämnar tillbaks skiten.
Olika former av snakeoil har ju funnits i alla tider
Coolt. En manick som omvandlar gammal ström till ny ström. Med fina handritade grafer. Det måste ju vara en bra produkt. Hur kan det här någonsin vara scam?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Om du i slutet av de 30 dagarna inte har märkt en minskning av din elförbrukning och/eller inte mår bättre, andas bättre, sover bättre eller känner att din allmänna hälsa har förbättrats, kontakta oss bara via telefon eller e-post så tar vi gärna tillbaka enheten med full återbetalning
Ooooch där stänger jag av mitt intresse. Allmänna hälsa? Låter som man vill blåsa s.k "elallergiker".