" Logga in mig automatiskt vid varje besök."
Moderator: Redaktion
" Logga in mig automatiskt vid varje besök."
Denna funktion verkar inte fungera så bra.
Nej jag tar inte bort kakor, utan jag blir utloggad lite random, ibland inloggad veckor i sträck, ibland utloggad på mindre än en timma.
Kör Brave Browser Version 1.27.111 Chromium: 92.0.4515.131 (Official Build) (64-bit)
Nej jag tar inte bort kakor, utan jag blir utloggad lite random, ibland inloggad veckor i sträck, ibland utloggad på mindre än en timma.
Kör Brave Browser Version 1.27.111 Chromium: 92.0.4515.131 (Official Build) (64-bit)
Re: " Logga in mig automatiskt vid varje besök."
Är det någon speciell website du talar om, eller vilken som helst?Gargamel skrev:Denna funktion verkar inte fungera så bra.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
Det här forumet.renes skrev:Är det någon speciell website du talar om, eller vilken som helst?Gargamel skrev:Denna funktion verkar inte fungera så bra.
Ah, ok. Egendomligt. Funkar perfekt för mig på olika devices. Loggar aldrig ut av sig själv. Du har ingen plugin eller så? Kanske försöka med Google Chrome ett tag (jo, jag vet, inte heller mitt första val, men bara för att se om det gör skillnad).Gargamel skrev:Det här forumet.renes skrev:
Är det någon speciell website du talar om, eller vilken som helst?
Edit: bör lägga till att jag också använder Brave. På MacOS.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Ja, samma här.Gargamel skrev:Denna funktion verkar inte fungera så bra.
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Jag med, ibland fungerar det utan problem i flera månader sedan strular det i någon vecka för att sedan fungera igen.
-
- elbilist
Samma här. Hände mig för några månader sedan. Tror jag fick nån slags ban efter att jag varit för nedlåtande om Tesla. 

- Gustafsson
- Teslaägare
Upplever samma sak. Random måste jag logga in igen - gäller såväl telefon som ipad och PC.
Inte tillräckligt ofta för jag ska få högt blodtryck, men ändå...
Inte tillräckligt ofta för jag ska få högt blodtryck, men ändå...
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
- Niklas Z
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas42449
Automatisk inloggning fungerar så gott som alltid för mig. Det händer någon gång ibland att jag måste logga in mig, typ en gång i kvartalet eller liknande.
Använder Safari/Mac OSX.
Använder Safari/Mac OSX.
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.
Har också upplevt det tex om man hoppar mellan wifi och lte. Kanske funktionen på något sätt litar till IP i sessionen? (spekulerar).
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
mans71 skrev:Har också upplevt det tex om man hoppar mellan wifi och lte. Kanske funktionen på något sätt litar till IP i sessionen? (spekulerar).
Att använda IP för att hålla någon inloggad är en ganska osäker metod.
Ponera att du ska åka tåg mellan stockholm och göteborg, du kör via din mobil eller datons 4G-uppkoppling. på hela resan så har du troligen bytt ip 50+ gånger..