Toftaholms herrgård
Moderator: Redaktion
Toftaholms herrgård
Körde igår (Lucia-dagen) från Köpenhamn till Stockholm. Då blir det att man stannar på Toftaholms herrgård. Vi kommer vid lunchtid, ca 13, och är hungriga. Tyvärr har de bara julbord denna Lucia dag. För oss var det för mycket att sitta en hel julbordslunch. Vad gör de då? Jo, de ordnar en mindre jultallrik åt oss, för halva priset, samt ett fönsterbord!! Fem plus till Toftaholms herrgård för suverän hantering av gäster som kommer för att ladda sin Tesla. Rekommenderas varmt!!
Re: Toftaholms herrgård
Härligt! Bra service. Måste ta en sväng förbi Toftaholm, man har hört så mycket.
Tesla Model S 85D Vit
Själv kan man kanske inte ladda där skulle nog räknas som hemma laddning
I övrigt att rekommendera är man inte hungrig kan man ta och gå en runda i den vackra miljön
Skickat från min iPhone med Tapatalk

I övrigt att rekommendera är man inte hungrig kan man ta och gå en runda i den vackra miljön
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Kan bara instämma! Toftaholm är den bästa SC-lokalisationen, med stor marginal. Min absoluta favorit. Väl värt en omväg, oavsett om man behöver ladda eller ej.
Toftaholm SC
Toftaholm SC
- Gustafsson
- Teslaägare
Om man undviker den relativt lilla räkmackan för 180 spänn håller jag med, medeltida borgruin som kan besökas under laddningen också. Njutbart på sommaren.Jojo skrev:Kan bara instämma! Toftaholm är den bästa SC-lokalisationen, med stor marginal. Min absoluta favorit. Väl värt en omväg, oavsett om man behöver ladda eller ej.
Toftaholm SC
Sjysst att höra om "halva priset" dealet. Det jag retat mig på är de höga priserna på maten, men det är klart att det är skillnad på MAX Karlstad och Toftaholm vad gäller miljöupplevelsen...
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16