För all del, fortsätt häckla mig...HelectriC skrev:nej, gör inte det, vad ska vi andra gotta oss i då?apkungen skrev:Redigerat den nu
Bra idé det där med att läsa den man själv skriver. Kanske ska prova det

Moderator: Redaktion
För all del, fortsätt häckla mig...HelectriC skrev:nej, gör inte det, vad ska vi andra gotta oss i då?apkungen skrev:Redigerat den nu
Bra idé det där med att läsa den man själv skriver. Kanske ska prova det
Lite som att tro att om man sett Grand Canyon, Pikes Peak eller liknande på tv eller en bild, och man tror att det finns ingen anledning att åka dit, men som blir något helt annat när man ser det i verkligheten.HelectriC skrev:den som först spottar en X kan få ett emblem "Jag såg en först" att sy fast på jackanjag aldrig helt fattat vad man har för personlig behållning av att ha sett något några dagar/veckor före alla andra. Om man får leverans tidigt, så är ju det kul, men att bara ha sett en??
det var inte poängen. Min undring gick i varför man måste vara först med att se nåt? är det för att kunna tala om för andra att man är just först? Självklart vill jag också se en Model X, men jag bryr mig extremt lite om det är någon annan som sett en före mig. När det gäller Grand Canyon, så tror jag loppet är kört. Har för mig iaf en busslast har kört förbi där.Jorma skrev:Lite som att tro att om man sett Grand Canyon, Pikes Peak eller liknande på tv eller en bild, och man tror att det finns ingen anledning att åka dit, men som blir något helt annat när man ser det i verkligheten.HelectriC skrev:den som först spottar en X kan få ett emblem "Jag såg en först" att sy fast på jackanjag aldrig helt fattat vad man har för personlig behållning av att ha sett något några dagar/veckor före alla andra. Om man får leverans tidigt, så är ju det kul, men att bara ha sett en??
Nyland borde vara en av de första ja eftersom det är en Founders edition. Det kan vara fler i Europa som kan beställa Founders Edition men jag tycker att Björn borde vara bland de som först får leverans.e5m1r skrev:Borde inte Nylund vara bland de första att få leverans i EU?
Men enligt ett TV program så är vi alla polare med alla här på jorden i 6 steg eller mindre så då har jag en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som äger en Model X. Det måste måste väl ändå slå högre än att bara ha sett en? Sen vet jag inte riktig hur man blir först med detta resonemang då det borde gälla alla här?apkungen skrev:Jag har en kompis som jobbar på Fortum, han var på teslas fabrik precis efter presentationen av model x och han såg en model x på avstånd. Räknas det lite som att jag har sett en då? :p
Ett skämt Pontus, det var ett skämt.Pontus skrev:Men enligt ett TV program så är vi alla polare med alla här på jorden i 6 steg eller mindre så då har jag en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som äger en Model X. Det måste måste väl ändå slå högre än att bara ha sett en? Sen vet jag inte riktig hur man blir först med detta resonemang då det borde gälla alla här?apkungen skrev:Jag har en kompis som jobbar på Fortum, han var på teslas fabrik precis efter presentationen av model x och han såg en model x på avstånd. Räknas det lite som att jag har sett en då? :p
Pontus inlägg va väl också ett skämt.apkungen skrev:Ett skämt Pontus, det var ett skämt.Pontus skrev:Men enligt ett TV program så är vi alla polare med alla här på jorden i 6 steg eller mindre så då har jag en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som har en kompis som äger en Model X. Det måste måste väl ändå slå högre än att bara ha sett en? Sen vet jag inte riktig hur man blir först med detta resonemang då det borde gälla alla här?apkungen skrev:Jag har en kompis som jobbar på Fortum, han var på teslas fabrik precis efter presentationen av model x och han såg en model x på avstånd. Räknas det lite som att jag har sett en då? :p
Ja, vi har ju många här på forumet också som skulle ha hämtat sina X redan bara dom hade haft tiiid!vigge50 skrev:Nu har Bonnie som har Signature 2 rapporterat att hon ska hämta den på fredag, skulle ha hämtat den tidigare om hon hade haft tid. Låt utrullningen börja