Var på SC i UpplandsVäsby idag och det var fullt med nya bilar där som skulle levereras. Hälsade på en annan ägare på vägen ut igen när han var på väg in (enhands-hälsning) samt hjälpte en person som stod och ryckte i fel dörr (en ny leverans kanske?).
Var på SC i UpplandsVäsby idag och det var fullt med nya bilar där som skulle levereras. Hälsade på en annan ägare på vägen ut igen när han var på väg in (enhands-hälsning) samt hjälpte en person som stod och ryckte i fel dörr (en ny leverans kanske?).
Och jag var på SC i Göteborg och hon jag pratade med där suckade och sa att de knappt får ledigt ens för julafton, så mycket har de att göra
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Och jag var på SC i Göteborg och hon jag pratade med där suckade och sa att de knappt får ledigt ens för julafton, så mycket har de att göra
Om de har så mycket att göra på två service center så lär det nog bli ganska många levererade nu i december.
hehe, passerade du mig precis i höjd med häggvik E4 södergående?
Ja. Jag körde söderut, i nåt av de vänstra körfälten då, och du låg i vänster också. Jag skymtade en Teslataxi precis innan i högerfilen norrgående så jag hann knappt se när du kom jagande efter.
Två svarta nära varandra söderut mellan Ljusterö och Åkersberga ca 13:40. En mörk (svart?) norrut på E4 i höjd med Kungens kurva södra ca 16:40. En grå i Alby ca 16:45.
Jag har också sett ovanligt många idag. En vit parkerad vid Kungstorget (var det du, Krill?) vid kl 12. Sen en svart parkerad nånstans som jag inte minns vid runt 14:30. Och så slutligen en som jag inte såg färgen på (såg på avstånd och kände bara igen formen på bromsljusen) ute i Eriksberg kl 15.
Såg på Vetenskapens värld idag, som bl a handlade om "CO2 dammsugare".
Samtidigt som de visade en väg med trafik och speakern säger att det behövs enorma CO2 dammsugare längs vägarna för att ta upp den CO2 som bilarna släpper ut, glider det helt slumpmässigt förbi en Model S
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Blev själv teslaspottat idag . Vi hade varit på dagsutflykt till Burg auf Fehmarn, Tyskland, och på vägen hem i dagens flyktingkristider- över Öresundsbron så hajar en uttråkad poliskonstapel till och stoppar bilen. Medan vi halar fram passen så hör man att konstapeln skriker till sina två kollegor "Nu måste ni komma och titta"... De var mindre intresserade av passen, mer av bilen ...
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Blev själv teslaspottat idag . Vi hade varit på dagsutflykt till Burg auf Fehmarn, Tyskland, och på vägen hem i dagens flyktingkristider- över Öresundsbron så hajar en uttråkad poliskonstapel till och stoppar bilen. Medan vi halar fram passen så hör man att konstapeln skriker till sina två kollegor "Nu måste ni komma och titta"... De var mindre intresserade av passen, mer av bilen ...
Föga anade de att ni gömde åtta flyktingar i frunken!
Föga anade de att ni gömde åtta flyktingar i frunken!
Oppfinnaren har en D-modell, så det går bara in 4 flyktingar i frunken
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Spottade en som helt klart körde med AP på vägen hem från Uppsala i fredags. Han var djupt försjunken i telefonen och visste nog lika lite vad som hände runt omkring honom som att han hade farthållaren inställd på typ 70 på en 110 väg. Kan ju vara en liten nackdel med APn som den är utformad idag. Blir lätt köer. Man kanske skulle kunna önska sig en ljudsignal när farten ändras och AP är påslagen.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Spottade en som helt klart körde med AP på vägen hem från Uppsala i fredags. Han var djupt försjunken i telefonen och visste nog lika lite vad som hände runt omkring honom som att han hade farthållaren inställd på typ 70 på en 110 väg. Kan ju vara en liten nackdel med APn som den är utformad idag. Blir lätt köer. Man kanske skulle kunna önska sig en ljudsignal när farten ändras och AP är påslagen.
Du kan ställa in en sån ljudsignal, men bara om hastigheten ändras och du i och med det kör för fort, inte tvärtom.
Du kan ställa in en sån ljudsignal, men bara om hastigheten ändras och du i och med det kör för fort, inte tvärtom.
Men då är den väl alltid på och inte bara när man kör med AP vilket nog gör att flertalet väljer bort den.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.