Kan det vara så att det är stor skillnad från bil til bil? Kan ju vara justerbart eller pga toleranser?holden skrev:Jag har till och med suttit och övat för att försöka undvika helljuset vid blinkers men det jag kommer fram till är att det är alldeles för kort avstånd framåt/helljus och bakåt/helljusblink så särskilt vid blink höger är det nästan omöjligt att utifrån min sittposition träffa de rätta 4-5 mm i mittläget som inte påverkar helljuset. Motståndet för blinkers upp/ned är också för högt medan motståndet fram/bak är för lågt.LarsL skrev:Det har jag aldrig lyckats med. Men blinkersen saknar ju helt känsla i lägena.holden skrev:Det är nog också det enda jag verkligen stör mig på i M3, spakarna är för dåliga och jag skulle hellre se blinkers som symboler på skärmen än att hela tiden slå på helljuset av misstag.
(Sitter själv och väntar på en model 3LR och skulle störa mig enormt om det inte var förutsägbar känsla i en sån sak som blinkers….)