Ok har dålig koll på P100DL, vad brukar de gå för med de miltalen?
Nypris var väl närmare två miljoner? Bara Ludicrous uppgraderingen kostar väl runt 120.000?
Inte längre. En Model S Performance Raven kostade väl strax över en miljon innan den försvann? Då ingick Ludicrous. Och en Plaid kostar strax över 1,2 miljoner efter bonus och den har tre motorer och är mycket snabbare. Att en P100DL på den tiden kostade mycket när den var ny hör inte hit.
Nypris var väl närmare två miljoner? Bara Ludicrous uppgraderingen kostar väl runt 120.000?
Inte längre. En Model S Performance Raven kostade väl strax över en miljon innan den försvann? Då ingick Ludicrous. Och en Plaid kostar strax över 1,2 miljoner efter bonus och den har tre motorer och är mycket snabbare. Att en P100DL på den tiden kostade mycket när den var ny hör inte hit.
Okej ja då är det ju ett högt pris. Dock är folk uppenbarligen beredda att betala det så det är ju uppenbarligen värd så mycket.
Okej ja då är det ju ett högt pris. Dock är folk uppenbarligen beredda att betala det så det är ju uppenbarligen värd så mycket.
Jag tycker 724' är helt ok ändå. Det är inte orimligt mycket. Man får tänka på att det inte finns några nya att köpa längre. Dessutom är det en unicorn med fri SuC, riktigt skinn osv.
Hej. Ny här på forumet och på väg att köpa model S på blocket. Tyvärr ligger firman långt bort och enligt ABRP 4 laddningar på väg hem. Hur löser man hemresan när inte bilen ligger på mitt teslakonto? Enligt teslas hemsida kan det ta några dygn innan den är överförd på mitt konto.
Vad tror ni om den här? https://www.blocket.se/vi/96250778.htm
Ungefär som vår men den verkar vara byggd innan Ultra HiFi (hette det Premium Sound då?) blev standard. (Såg ingen sub.) Antar att de menar luftfjädring när det står ställbara stötdämpare... (Och rails?!)
Hyfsat pris, det är märkligt stor skillnad på vad folk begär. Inte idealiskt om de låtit den stå länge med så låg SoC.
Jag gillar tygklädseln och glastak (istället för panorama) men skulle inte vilja vara utan det bättre ljudsystemet. (Mest för att ljudet kommer framifrån istället för snett nerifrån.) Har ytterst sällan saknat ett större batteri (eller mer effekt). Jag vill stanna oftare än bilen.
Knallgrå S75D - Gandalf - Påstås kunna trolla men det är bara partytricken som alltid funkar...
Vad tror ni om den här? https://www.blocket.se/annons/stockholm ... r/92334358
Jag har lite svårt att förstå deras prissättning. Vad värderar de högt? Fälgar? FSD? Miltal verkar de inte lägga fokus på.
Årsmodell verkar inte heller vara vägledande för prisbilden.