-Finns det någon som varit med om liknande och lyckats få ut kulor/stenar??
Och en följdfråga: kan det vara skadligt för bilen på något sätt med föremål under golvet? Jag tänker på batteripaketet eller om det går eldragningar o.d. som måste skyddas?
Moderator: Redaktion
... och där fick jag också ett svar på varför det finns en after-market-produkt som täcker för där med ett litet galler. Hamnar ju på listan över förbluffande designbeslut som borde åtgärdats för flera år sedan.DanneLKPG skrev:Här är vad en annan ägare gjorde:
I just solved mine—it was a small rock in the rear passenger’s foot vent (the one under the driver’s seat.) I suspected a rock had gotten kicked into the vent so I put the fan to 11 and accelerated hard up a hill to make it roll as far back as it could, then pulled to a gentle stop; I put my hand in the vent and voila!—the tiny rock that had been driving me crazy for a month was at the rear-most lip of the vent where I could feel it, and get it out. Yay!
Har du en länk till den? Med småbarn och hund känns det som en lämplig investering.McFace skrev:... och där fick jag också ett svar på varför det finns en after-market-produkt som täcker för där med ett litet galler. Hamnar ju på listan över förbluffande designbeslut som borde åtgärdats för flera år sedan.DanneLKPG skrev:Här är vad en annan ägare gjorde:
I just solved mine—it was a small rock in the rear passenger’s foot vent (the one under the driver’s seat.) I suspected a rock had gotten kicked into the vent so I put the fan to 11 and accelerated hard up a hill to make it roll as far back as it could, then pulled to a gentle stop; I put my hand in the vent and voila!—the tiny rock that had been driving me crazy for a month was at the rear-most lip of the vent where I could feel it, and get it out. Yay!
Testa på Amazon. I vanlig ordning finns det säkert några varianter.Fluffy skrev:Har du en länk till den? Med småbarn och hund känns det som en lämplig investering.McFace skrev:... och där fick jag också ett svar på varför det finns en after-market-produkt som täcker för där med ett litet galler. Hamnar ju på listan över förbluffande designbeslut som borde åtgärdats för flera år sedan.DanneLKPG skrev:Här är vad en annan ägare gjorde:
Strålande, tackar!McFace skrev:Testa på Amazon. I vanlig ordning finns det säkert några varianter.Fluffy skrev:Har du en länk till den? Med småbarn och hund känns det som en lämplig investering.McFace skrev:... och där fick jag också ett svar på varför det finns en after-market-produkt som täcker för där med ett litet galler. Hamnar ju på listan över förbluffande designbeslut som borde åtgärdats för flera år sedan.DanneLKPG skrev:Här är vad en annan ägare gjorde:
https://www.amazon.se/RUIYA-luftventil- ... 7754&psc=1
Den länkade annonsen är inte ett gäller till urblåst under stolen. Det är för luftintaget till kupén som sitter under huven.Fluffy skrev:Strålande, tackar!McFace skrev:Testa på Amazon. I vanlig ordning finns det säkert några varianter.Fluffy skrev:Har du en länk till den? Med småbarn och hund känns det som en lämplig investering.McFace skrev:... och där fick jag också ett svar på varför det finns en after-market-produkt som täcker för där med ett litet galler. Hamnar ju på listan över förbluffande designbeslut som borde åtgärdats för flera år sedan.DanneLKPG skrev:Här är vad en annan ägare gjorde:
https://www.amazon.se/RUIYA-luftventil- ... 7754&psc=1
Man får vad man betalar för.Daven skrev:
Den länkade annonsen är inte ett gäller till urblåst under stolen. Det är för luftintaget till kupén som sitter under huven.
Denna filmsnutt är på franska, men de ser ut att vara i golvet under stolarnaDrMabuse skrev:Men vart sitter utblåsen? Jag har tittat men inte sett några, sitter de långt in under förar respektive passsagerarsäte?