Ccs adapter
Moderator: Redaktion
Ccs adapter
Har nyss köpt en x performance. Såg att den hade aktiv ccs men ingen adapter.
Hittar ingen i teslashoppen heller.. är det ringa som gäller?
Model X P100D 2019 FSD
Model S 90D 2017 AP2
Model S 90D 2017 AP2
Re: Ccs adapter
Serviceärende i appen skulle jag säga. Ange din egna adress eller Service Center nära dig.andwin skrev:Har nyss köpt en x performance. Såg att den hade aktiv ccs men ingen adapter.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Får du ingen av Tesla eller vill de ta betalt har jag en extra mot en lite finare flaska rödvin 

Taget!!NEO skrev:Får du ingen av Tesla eller vill de ta betalt har jag en extra mot en lite finare flaska rödvin
Model X P100D 2019 FSD
Model S 90D 2017 AP2
Model S 90D 2017 AP2
Det skall ingå vid leverans utan kostnad vid köp av nyare bilar som konverterats, eller de bilar som från fabrik kommer med CCS-uppdateringen. Åk isf. förbi närmsta SC, eller lägg ärende i appen.andwin skrev:Har nyss köpt en x performance. Såg att den hade aktiv ccs men ingen adapter.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
ja absolut.. dock så tar det nog en stund innan jag får in den i appen...
Model X P100D 2019 FSD
Model S 90D 2017 AP2
Model S 90D 2017 AP2
Hur funkar det om man har en äldre bil då? Bör man låta SC uppgrader och varför?
Model X 90D -17
Nya V3 laddare är ju bara CCS, så har du äldre Tesla utan CCS, så kan du inte ladda på dessa SuC.alma83 skrev:Hur funkar det om man har en äldre bil då? Bör man låta SC uppgrader och varför?
Nya SuC stationer typ Linköping har bara V3 laddare.
Ännu en anledning att på tid SC... Går det att se om laddporten redan är ombyggd? Lista att göra: byta Emmc, uppgradera till hw3, uppgradera till mcu2(eller?) och nu CCS. Bra att jag är dålig på att få ändan ur...
Model X 90D -17
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Zooma in just Linköping så ser du om du har en ombyggd bil för då ser du SuC-pluppen på kartan,
annars inte...
annars inte...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19