Jag spanar lite efter lägenhet, och eftersom jag hänger på det här forumet så är jag högst intresserad av att hitta en lägenhet i en förening där man har möjlighet att ladda sin elbil eller plug-in hybrid. Dock upplever jag att många föreningar har väldigt dålig information på sina hemsidor angående parkering i allmänhet och laddning i synnerlighet.
Jag tänkte att det vore smidigt om det fanns en sida som kunde samla den här informationen så det går snabbt att kolla upp, och med en karta så man kan se vilka föreningar som har laddstolpar om man vet ett område man är intresserad av, så jag skapade https://www.brf-laddning.se! Eftersom möjligheten att hitta information på webbsidor eller i register är högst begränsad så bygger sidan på crowdsourcing, alla som har information om laddmöjligheterna i en förening kan bidra med information som (efter en manuell kontroll) visas på sidan, ungefär så som uppladdning.nu fungerar.
Hjälp med att fylla databasen från alla som bor i BRF och vet om det går att ladda där eller ej tas tacksamt emot! Så även annan feedback och konstruktiv kritik på alla delar av sidan

Hoppas att vi kan samla ihop tillräckligt med information för att bli en hjälpsam resurs för lägenhetsletare!
/adsa