Tack till Tesla Segeltorp!

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare

Tack till Tesla Segeltorp!

Inlägg av Legato »

Tack Tesla Segeltorp ❤️

Jag har fortfarande (efter fem Teslor) aldrig haft någon dålig serviceupplevelse med Tesla. Ändå påverkas man såklart av andras berättelser om problem. Idag trodde jag min fina svit var bruten när jag fick ett samtal, men ack så fel jag hade...

Min X var inne för att förardörren inte öppnades automatiskt. Märkligt fel då den fungerade som den skulle med både upplåsning automatiskt samt fysisk öppning av dörren via FOB. De ringde och frågade om mina eftermonterade "sideskirts" och förklarade att sensorn sitter i ramen under förardörren... Jag tänkte att nu blir det ingen garantifix med hänvisning till att mitt eftermonterade tillbehör kunde störa sensorn. Men nope, det enda de ville tala om var att de måste montera loss och återmontera tillbehören och att de bjöd på detta denna gång, men att de (fullt förståeligt) inte kan fixa med detta gratis i framtiden.

Nu är bilen hämtad och allt fungerar precis som det ska. Några självåsamkade småfix gjordes också för en väldigt rimlig peng! Supertrevligt bemötande både på plats och över telefon.

⭐⭐⭐⭐⭐
https://evexperten.se

Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
jpetters
Teslaägare

Re: Tack till Tesla Segeltorp!

Inlägg av jpetters »

Kul att höra en solskenshistoria!
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1
http://---
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

Tack! Det behövs :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare

Inlägg av martinot »

Legato skrev:
Tack Tesla Segeltorp ❤️

Jag har fortfarande (efter fem Teslor) aldrig haft någon dålig serviceupplevelse med Tesla. Ändå påverkas man såklart av andras berättelser om problem. Idag trodde jag min fina svit var bruten när jag fick ett samtal, men ack så fel jag hade...

Min X var inne för att förardörren inte öppnades automatiskt. Märkligt fel då den fungerade som den skulle med både upplåsning automatiskt samt fysisk öppning av dörren via FOB. De ringde och frågade om mina eftermonterade "sideskirts" och förklarade att sensorn sitter i ramen under förardörren... Jag tänkte att nu blir det ingen garantifix med hänvisning till att mitt eftermonterade tillbehör kunde störa sensorn. Men nope, det enda de ville tala om var att de måste montera loss och återmontera tillbehören och att de bjöd på detta denna gång, men att de (fullt förståeligt) inte kan fixa med detta gratis i framtiden.

Nu är bilen hämtad och allt fungerar precis som det ska. Några självåsamkade småfix gjordes också för en väldigt rimlig peng! Supertrevligt bemötande både på plats och över telefon.

⭐⭐⭐⭐⭐
Bra jobbat av SC! :)
Bild
NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
Användarvisningsbild
ovelundkvist
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av ovelundkvist »

Jag har samma upplevelse efter tre Teslor, och en fjärde inom kort, enbart bra och professionellt bemötande.

Jag hade folierad bil tidigare, och när det blev problem med parkeringssensorerna var de helt med på att undersöka om det kunde handla om något annat än folien, vilket det sen visade sig vara.
Skriv svar