Support - den där extra milen
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Support - den där extra milen
Jag har (som de flesta gissar jag) ett par mindre småsaker som skall justeras efter leverans. Jag har via epost bollat lite tider fram och tillbaka (jag har en inte helt lätt kalender att få in ett besök i) och efter lite jobb kommer vi fram till en mycket trevlig lösning: jag blir mött på Arlanda av en person ifrån Tesla, dem fixar till dem sakerna som skall fixas och sedan levererar dem bilen till Arlanda igen så att den är fixad, laddad och klar när jag kommer tillbaka. En mycket trevlig lösning som jag är tacksam för! Vet inte om detta är business as-usual eller om det är en specialare som inte kommer upprepas senare.
Re: Support - den där extra milen
kangru skrev:Jag har (som de flesta gissar jag) ett par mindre småsaker som skall justeras efter leverans. Jag har via epost bollat lite tider fram och tillbaka (jag har en inte helt lätt kalender att få in ett besök i) och efter lite jobb kommer vi fram till en mycket trevlig lösning: jag blir mött på Arlanda av en person ifrån Tesla, dem fixar till dem sakerna som skall fixas och sedan levererar dem bilen till Arlanda igen så att den är fixad, laddad och klar när jag kommer tillbaka. En mycket trevlig lösning som jag är tacksam för! Vet inte om detta är business as-usual eller om det är en specialare som inte kommer upprepas senare.
Bra tips ! Tack för det !
Titanium 85D, svarta NG, svart alcantara,pano tak, matt abachi, autopilot,air suspension
Leverans Feb 2016
Leverans Feb 2016