Ett av youtubes petrolhead har skaffat tesla.
Matt är en youtuber med dragning åt det pedantiska hållet. Underhållande på något märkligt vis. Efter att ha tittat på obsessed garage brukar jag drabbas av lust att polera på bilen på samma sätt som Edward Blom får mig att rota fram en flaska punch.
Det här ska bli kul att följa.
Matt Moreman skaffar model3
Moderator: Redaktion
Re: Matt Moreman skaffar model3
Såg det med, han är kul. Han har en del intressanta planer med sin Tesla, ska bli kul att följaFredrik j skrev:Ett av youtubes petrolhead har skaffat tesla.
Matt är en youtuber med dragning åt det pedantiska hållet. Underhållande på något märkligt vis. Efter att ha tittat på obsessed garage brukar jag drabbas av lust att polera på bilen på samma sätt som Edward Blom får mig att rota fram en flaska punch.
Det här ska bli kul att följa.

-21 Model 3 Performance röd/vit, hämtad 23 dec 2020
Han har ju normalt en no limit-attityd när det kommer till modifieringar. Han brukar prova 5+ avgassystem på sina bilar. Nu kommer det väl bli fokus på hjulupphängningar.
Varför tror du han släpper det med avgassystem?Fredrik j skrev:Han har ju normalt en no limit-attityd när det kommer till modifieringar. Han brukar prova 5+ avgassystem på sina bilar. Nu kommer det väl bli fokus på hjulupphängningar.

-21 Model 3 Performance röd/vit, hämtad 23 dec 2020
Den mannen är väldigt speciell. Han beställda bl.a samtliga 1800 verktyg från en tillverkare bara för att ha ett komplett set