Nån här som har varit hos DperssonBIlrekond
han verkar ha både opti-coat och ceramic pro och ligger ganska nära mig
Dan har behandlat min bil och jag kan inte säga annat än att jag är toppennöjd! Att man i tillägg får ett sånt proffsigt och vänligt bemötande gör det bara bättre. Är så trött på alla som ska utföra en tjänst, jag ska betala och samtidigt känna mig som en idiot. Det är lite för många av den arroganta typen i Norge tyvärr.
Jag och min fru tog en minisemester i Köpenhamn i somras och då passade det ypperligt att ha bilen hos Dan samtidigt och få den behandlad. Tips!
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
De flesta som valt ett lackskydd verkar vara mycket nöjda så jag tror att kvalitén genomgående på dagens proffsbehandlingar är hög. Sedan handlar det självklart om pris och lokalisering.
För egen del så valde jag OP+ av tre skäl. Det första var för att så många Teslaägare rekommenderade Rosenbergs Inpol i Täby. Det andra var för att behandlingen är godkänd av Tesla och sist men inte minst att de utlovar 5 års garanti utan krav på mellanbehandling vid köp av deras tvätthink.
OK? låter ju lite oseriöst att man ska köpa en hink för att få garanti!? vad är så magiskt med den hinken då? en vanlig grit guard hink får man ju överallt.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Hinken innehåller även ett gäng flaskor, svampar och handdukar etc så man kan underhålla bilen.
men det betyder ju inte att man faktiskt använder produkterna. Om nu innehållet i den magiska hinken är förutsättningen för garantin, så blir det ju aningen svårt att kontrollera att man faktiskt har använt produkterna.
Model 3-24/Polestar 3-24
Jag har kört Perma5ive (keramisk lackförsegling) på min bil. Hade det på den förra också och det är ett grymt resultat. Lättvättad och an annan lyster är resultatet!!!
Dan har behandlat min bil och jag kan inte säga annat än att jag är toppennöjd! Att man i tillägg får ett sånt proffsigt och vänligt bemötande gör det bara bättre. Är så trött på alla som ska utföra en tjänst, jag ska betala och samtidigt känna mig som en idiot. Det är lite för många av den arroganta typen i Norge tyvärr.
Jag och min fru tog en minisemester i Köpenhamn i somras och då passade det ypperligt att ha bilen hos Dan samtidigt och få den behandlad. Tips!
Tack för vänliga ord.
Fin avatarbild du har åxå
Ja, den bilden var den en proffsfotograf som tog åt mig
Model 3-24/Polestar 3-24