Därmed finns det säkert en hel del erfarenhet kring däckhotell, keramisk behandling med mera.
Däckverkstad - i första läget för skifte och förvaring. Som det ser ut så slits ju däcken fort med en Tesla, så om samma ställe erbjuder bra priser på däck är det ju intressant. Alternativt om det finns någon som skiftar däck som man köpt online, men vad jag förstår är inte många däckverkstäder så pigga på det.
Ditec Ultra - där har jag redan gjort grundbehandlingen (i Bromma), men skall göra årets underhållsbehandling. Har förstått att det är Nacka Bilvårdshus som gäller?
Biltvätt - Har prövat AutoSpa i skvaltan, är väl inte jätteimponerad av den. Andra tvätta själv ställen? Om man vill lämna in den, var gör ni det då?
Tänkte detta kan bli en generell tipstråd för Nacka-Värmdö
För mig personligen är det ju enklare om det ligger närheten av Björknäs/Lännersta. Tog jag med Värmdö i rubriken, har förstått att det ofta ses som sammanhörande, finns nog de som vill ha tips där också.
Kan säkert finnas annat att tipsa om än det jag såg behov av att veta och listade ovan.