CTEK Njord Go är en portabel 11kW laddare med blåtand och Wifi anslutning för att kunna styras med en app.
NJORD® Go – Mobil laddstation
NJORD® GO är en portabel 11 kW EV-laddare som ger dig snabb och pålitlig laddning för elfordon både när du är hemma eller på resa. Använd laddaren med CTEK
NJORD-appen för maximal flexibilitet. Du får fullständig BLUETOOTH® trådlös teknologi och WiFi-kontroll över aktuell och planerad laddning
shit, en laddstation/EV-laddare den måste ju ta extremt stor plats eftersom det ju måste vara en DC-laddare. Undrar hur man fått till det sen känns ju 11kW ganska lågt när det trots allt är DC. För det kan ju inte vara AC. En seriös tillverkare av laddutrustning vet ju naturligtvis vad de säljer och missar inte att AC-laddaren sitter i bilen.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
shit, en laddstation/EV-laddare den måste ju ta extremt stor plats eftersom det ju måste vara en DC-laddare. Undrar hur man fått till det sen känns ju 11kW ganska lågt när det trots allt är DC. För det kan ju inte vara AC. En seriös tillverkare av laddutrustning vet ju naturligtvis vad de säljer och missar inte att AC-laddaren sitter i bilen.
Bör bara funka med tesla model s och model x då det är typ2 handsken på den.
shit, en laddstation/EV-laddare den måste ju ta extremt stor plats eftersom det ju måste vara en DC-laddare. Undrar hur man fått till det sen känns ju 11kW ganska lågt när det trots allt är DC. För det kan ju inte vara AC. En seriös tillverkare av laddutrustning vet ju naturligtvis vad de säljer och missar inte att AC-laddaren sitter i bilen.
Vilka klåpare!
Har Ctek-laddare (som i verkligen laddare) till segelbåten som fungerar bra, men detta var ju bara direkt pinsamt.
shit, en laddstation/EV-laddare den måste ju ta extremt stor plats eftersom det ju måste vara en DC-laddare. Undrar hur man fått till det sen känns ju 11kW ganska lågt när det trots allt är DC. För det kan ju inte vara AC. En seriös tillverkare av laddutrustning vet ju naturligtvis vad de säljer och missar inte att AC-laddaren sitter i bilen.
Bör bara funka med tesla model s och model x då det är typ2 handsken på den.