Var grymt nära en stor älg i morse, som tur vad så vände den och hoppade in i skogen igen...
Passade på att klippa ihop lite andra djurklipp samtidigt:
Teslacam- Film från möte med diverse djur
Moderator: Redaktion
Teslacam- Film från möte med diverse djur
Grå Tesla Model 3 LR -22 med vit inredning och dragkrok
- = Snabbladdad.se = - - = Min Youtube-kanal = -
- = Snabbladdad.se = - - = Min Youtube-kanal = -
Re: Teslacam- Film från möte med diverse djur
Ja man glömmer lätt vad som gömmer sig i skog och mark - ibland är det bra att bli påmind.
Det var några av grisarna som såg ut att ha lite tamgris i sig av färgteckningen att döma - mamma vildsvinssugga kanske har en älskare på någon gård i trakten
Det var några av grisarna som såg ut att ha lite tamgris i sig av färgteckningen att döma - mamma vildsvinssugga kanske har en älskare på någon gård i trakten

Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Tänkte samma. Det där var jäkligt rosa vildsvin.StefL skrev:Det var några av grisarna som såg ut att ha lite tamgris i sig av färgteckningen att döma - mamma vildsvinssugga kanske har en älskare på någon gård i trakten

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Egentligen är det kanske inte så konstigt; det motsatta har även det förekommit vad jag vet - alltså att en vildsvinsgalt varit inne och parat sig med en tamsugga som gått utomhus. Många vet nog inte att vildsvin och tamsvin är samma art så de är fullt korsningsbara och får fertil avkomma. Skillnaden dem emellan är inte mer än den mellan olika hundraser t.ex.mati skrev:Tänkte samma. Det där var jäkligt rosa vildsvin.StefL skrev:Det var några av grisarna som såg ut att ha lite tamgris i sig av färgteckningen att döma - mamma vildsvinssugga kanske har en älskare på någon gård i trakten
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Skapligt osannolikt men idag landade en ganska stor örn precis framför bilen ungefär
vid sidolinjen på vägen! Satan va coolt!
Jag slängde mig på knappen så med lite tur så finns det med på film

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Det är nog bättre att inte slänga sig på knappen, men vänta en minut. Jag har varit med om att sista 10-20 sekunder inte kommer med.Bjelke skrev:Skapligt osannolikt men idag landade en ganska stor örn precis framför bilen ungefär
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Ja det stämmer, jag väntade faktiskt lite så...renes skrev:Det är nog bättre att inte slänga sig på knappen, men vänta en minut. Jag har varit med om att sista 10-20 sekunder inte kommer med.Bjelke skrev:Skapligt osannolikt men idag landade en ganska stor örn precis framför bilen ungefär

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Gustafsson
- Teslaägare
Kul
Jag sparar också olika klipp för skojs skull.
Jag sparar också olika klipp för skojs skull.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16