Ni hinner inte lägga upp bild, annat pockar på
Moderator: Redaktion
Jo det finns det, till och med video_TonyV skrev:Men fortfarande ingen bild på en svensk tesla med 7.0![]()
Jag smet ut i en reklampaus. Nu står den och uppdaterar. Vart ska jag låta Teslan köra mig imorgon?Hjalmar skrev:Sitter på middag å smyger med luren under bordet å väntar på pushen....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Så du behåller kanske bilen?dstr skrev:Jag smet ut i en reklampaus. Nu står den och uppdaterar. Vart ska jag låta Teslan köra mig imorgon?Hjalmar skrev:Sitter på middag å smyger med luren under bordet å väntar på pushen....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Menar du herrX. Han hade ju problem efter updatenvigge50 skrev:Jo det finns det, till och med video_TonyV skrev:Men fortfarande ingen bild på en svensk tesla med 7.0![]()
Första bilden kom från elmotor_mattias._TonyV skrev:Menar du herrX. Han hade ju problem efter updatenvigge50 skrev:Jo det finns det, till och med video_TonyV skrev:Men fortfarande ingen bild på en svensk tesla med 7.0![]()
Kanske. Den saknar fortfarande hälften av det som lovats/tagits betalt för som fick mig att beställa bilen.Tars skrev:Så du behåller kanske bilen?
Är det hk kvar?dstr skrev:Kanske. Den saknar fortfarande hälften av det som lovats/tagits betalt för som fick mig att beställa bilen.Tars skrev:Så du behåller kanske bilen?
Back to the future!Segelflygaren skrev:Nu uppdateras båda bilarna!
Tack för videon! Min kone skrattade förnøjt och såg redan fördelarna med att slippa risken att skada fälgarna vid fickparkeringfmm1000 skrev:Så har vi afprøvet Tesla Auto Park.
Se i videoen herunder om det funkar
+1 Men en smula scary med..Herr X skrev:Har varit ute och kört nu. Fy fan vad coolt det är!
Ja ser man på. Flyter mycket vatten under tesla bron. Å fort går det.Martinen skrev:
Första bilden kom från elmotor_mattias.
Hur fräckt som helst!Elektrokungen skrev:Tjoho, efter en dryg timme med 4G inkopplat fick jag uppdateringen!!! Akta er Mölndalsbor, om 1h40min smäller detElektrokungen skrev:Riggat 4G router, värmt upp batterierna, förvärmt kupen, satt på mig kepsen men ingenting händer... Danni, vad gör du i kväll?
Står i release note att det kan ta från 30min upp till flera dagar innan fickparkeringsfunktionen är kalibrerad.Eliard skrev:Funkar väldigt bra...MEN fickparkeringen fick jag inte att funka .
Får överhuvudtaget inte upp "P" symbolen när tom parkeringsficka (över 6m) dök upp...vad är trixet?
Haha...jag kan ju ,men finns en annan förare i familjen som skulle behöva lite hjälp....läste i manualen att den kräver minst 6M för att parkera självTiborBlomhall skrev:Har hört att den säger till på bara lagom stora rutor. En sexmeterslucka tycker den du ska klara själv att parkera i