Så. Ja. Jag vet inte vad man ska med den till riktigt?
Åka i en fin bil? Räcker den till storleksmässigt så är det ingen faktor.
Så du säger alltså att..
Om innerutrymmet i en bil...
Räcker till för ens behov...
Så är innerutrymmet i bilen...
Tillräckligt..
Ja du har inte fel Verdi.
MY P 2023 Vit/Svart beställd 18 maj 23
MY LR 2021 Svart/Svart M3 P 2021 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Jag hamnade bakom en e-tron 55 idag.
Det är ganska liten, marginellt större än t.ex. Seat Ateca. Tror EQC:n är en bit större iaf utvändigt.
Som sagt, jag var tvärtom överraskad hur liten EQC är jämfört med e-tron. Jag hade fått för mig att den var ungefär lika stor.
Men jag får erkänna att jag tänkte samma sak när jag såg en e-tron för första gången irl. Den är visserligen stor, men den är inte jättestor så som en Model X eller en Q7. Och igår när jag parkerade bakom en Q8 försvann min "lilla" bil nästan helt. Den såg riktigt ynklig ut, vilket jag faktiskt uppskattar eftersom jag ogillar när min bil sticker ut på parkeringen.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Suttit och tittat på en del videos, EQCn såg nice ut! Provsatt i en idag och blev väldigt överraskad hur liten den är invändigt också. Kändes nästan som Model 3. Och Model X är ju extremt mycket luftigare och rymligare.
Men behöver man inte det extra utrymmet är det nog mitt favoritval efter Model X.
Suttit och tittat på en del videos, EQCn såg nice ut! Provsatt i en idag och blev väldigt överraskad hur liten den är invändigt också. Kändes nästan som Model 3. Och Model X är ju extremt mycket luftigare och rymligare.
Men behöver man inte det extra utrymmet är det nog mitt favoritval efter Model X.
Model 3 är extremt mycket mindre. Där får jag inte ens benen under ratten för att stänga dörren.
Model 3 är extremt mycket mindre. Där får jag inte ens benen under ratten för att stänga dörren.
Uhm. Inte så att ratten var justerad väldigt långt ner då?
Jag är 190cm och har gott om utrymme för benen när easy entry lyft den.
Model 3 är stor inuti IMO, större än typ allt annat i den klassen.
Uhm. Inte så att ratten var justerad väldigt långt ner då?
Jag är 190cm och har gott om utrymme för benen när easy entry lyft den.
Nix. Och jag är nästan 2dm längre än du.
Provsatt Polestar 2:an för några veckor sedan, väldigt snarlik M3:an, men där fick jag in benen och kunde stänga dörren, men hade knappt 1cm till ratten.
Nope! Inte vad jag vet i alla fall. Detta är på Södermalm, vid Renstiernas gata. Dom har antagligen hyrt en massa platser just i det garaget för sina demobilar.