Lådan är fäst i ovankant av två clips, ett i varje hörn. Placera några fingrar i framkant av lådan längs någon av kanterna, tryck bestämt nedåt så släpper clipset på den aktuella sidan. Upprepa på andra sidan.
Plocka ut lådan så kommer du att komma åt utrymmet som brukar innehålla det som försvunnit.
Lådan sätts enkelt tillbaka omvänt genom att pressa i ovankant av lådan, uppåt på respektive sida.
Jag har råkat ut för exakt samma sak på min Model S. Den vänstra "väggen" mot föraren sitter fast men den högra är fäst med clip. Jag kunde lossa den men behövde ändå köpa en lång smal tång att sticka in och få ut körkortet med, men det gick efter en del trixande.
Lådan är fäst i ovankant av två clips, ett i varje hörn. Placera några fingrar i framkant av lådan längs någon av kanterna, tryck bestämt nedåt så släpper clipset på den aktuella sidan. Upprepa på andra sidan.
Plocka ut lådan så kommer du att komma åt utrymmet som brukar innehålla det som försvunnit.
Lådan sätts enkelt tillbaka omvänt genom att pressa i ovankant av lådan, uppåt på respektive sida.
Mattan som går upp på väggen mot "kardantunneln=förvaringsutrymmet" tror jag bara är instoppat bakom plasten.
Åtminstonde är det så på andra sidan pedalerna vid OBD uttaget
Det borde bara vara att försiktigt lirka ut mattan för att komma åt.
Mattan som går upp på väggen mot "kardantunneln=förvaringsutrymmet" tror jag bara är instoppat bakom plasten.
Åtminstonde är det så på andra sidan pedalerna vid OBD uttaget
Det borde bara vara att försiktigt lirka ut mattan för att komma åt.
Jag förstår inte hur du menar att jag skulle komma åt något.
Jag har alltså ännu inte får fram kk och nu visar det sig att passet har gått ut.
Mittkonsolens sida, den som går hela vägen från bakre kanten invit stolen fram till där ditt körkort ligger, går att ta loss om du drar den rakt i sidled i framkant. Den sitter med likadana clips som hyllan som du har tagit bort. Ha lite mod och känsla, den sitter rätt hårt. Lättar du på den så kommer du åt längre fram än du gör nu.